Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przypisałem kamerze koltroler Position Contraint i porusza się ona po kształcie. Chciałbym jednak aby podczas animacji kamera odłączyła się od kształtu tak abym mógł poruszać kamerą nie tylko wzdłóż niego ;/ Jak moge tego dokonać?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 718
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przypisz nastepny kontroler ruchu do listy, reszte regulujesz parametrem "weights" - wszystko w zakladce "motion"

Napisano

nie wiem czy Mind Storm złapie w czym rzecz, tak skrótowo to podałeś :) Choć masz w 100% racje sbx. Ja troszkę to rozwinę.

W zakładce Motion masz kontrolery animacji. W kanale Position na początku każdy obiekt ma 'Position XYZ' (chyba że zmienimy sobie na inny kontroler, aby był wczytywany jako domyślny). Jeśli wrzucasz Path Constraint lub Position Constraint to właśnie ten kontroler jest przez konkretny obiekt wykozystywany. Tracimy wtedy możliwość poruszania nim, bo pozycję determinuje albo Spline albo inny obiekt.

Jak wspomniał sbx, możemy używać kilku kontrolerów jednocześnie. Wchodzisz w Position i dodajesz kontroler Position List. Dzięki temu, poza Position Constraint pojawi się dostępny kanał (Available) gdzie możesz wrzucić sobie kolejny kontroler. A to na ile ten drugi kontroler jest aktywny zmieniamy parametrem Weight....

 

tak pisałem i pisałem... i teraz się zastanawiam, czy nie namieszałem za bardzo :D mam nadzieję, że coś z tego zrozumiesz Mind Storm...

jesli nie to wal na GG

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności