Skocz do zawartości

Maxwell a Materia Editor w MAX...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Otóż mam problem - czy Maxwell obsługuje Material editora a ja mam jakąś "padniętą" wersję? Jak go wybieram jako rendereda to okienka w ME robią się czarne - najgorsze jednak jest to, że nawet jak dam Scanlina do ME to jeśli wybiorę któryś z materiałów Maxwell'a to okienko i tak robi się czare - czy to cudo ma JAKIKOLWIEK podgląd materiałów??

 

Jako pugin do maxa mam tylko jeden plik "maxwell.dlr". Podejżanie mało (w wersji dla np. dla Mayi jest 28 (różne: *.mel,*.mll i *.xpm)... Wy ile macie?

 

I drugie pytanie - czy maxwell w ogóle obsługuje standartowe materiały max'a czy cała scena musi składać się tylko z Maxwellowych materiałów??

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Maxwell nie obsługuje standardowych materiałów. Masz do dyspozycji tylko (?) te maxwellowskie - są one jednak w pełni wystarczające.

 

Material editor rzeczywiście nie współpracuje z maxwellem. Prawdopodobnie podgląd materiałów będzie dopiero w finalnej wersji.

 

Ten plik w pełni wystarczy - nie jest za mało :)

Napisano

No to sucks. Pół biedy jeśli chodzi o standartowe materiały - ale czekać na trace 3 godziny tylko po to rzeby swierdzić, że współczynnik pochłaniania za duży :-( Wiem, wiem ... co to jest 3 godziny :-). Że materiały są wystarczające to wiem (jestem fizykiem nomen omen) ale jednak nie ma to jak spora biblioteczka "gotowców" :-) Chyba wrucę do finalRendera. Nowy Brazil też daje w tyłek a material editorem. Ale choć "coś" widać - czy szkło czy metal przynajmniej..... no i obsługuje standartowe materiły. Czekam na finalną wersję Maxwell'a - wygląda naprawdę super....

Napisano

Marcin: w chwili wolnego czasu rzucę okiem. Ale "na oko" nie jest to to co tygrysy lubią najbardziej (podgląd materiału na żywo)...

dareq: Świat jest taki mały...

Napisano

Faktycznie chodzilo o mapy proceduralne. Jak zauwazylem to v1.22 nie obsluguje ich. Pojawilo sie nowe zagadnienie ktore mnie zaczelo zastanawiac. Chodzi o intensywnosc oswietlenia wzgledem czasu renderowania. Jak robilem wstepny render powiedzmy 2 min a pozniej 45 oswietlenie okazalo sie miec calkowicie inne nasyczenie. Scena dluzej renderowana byla przeswietlona. Nie sadze zeby to mialo cos wspolnedo z czasem ustawienia migawki i swiatlo czuloscia. Tak nawiasem to moze przydalby sie jakis swiatlomierz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności