Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Tworze sobie w max'sie od jakiś 4-5 miesiąca (nie regularnie więc jestem NIE doświadczony więc prosze nie buchać simiechem ... na formu w domu może cie sie zemnie nabijać :) ) i jakiś 3 tydnie temu postanowiłem srobić twarz 4 pierwsze była to poraszka totalna teraz zrobiłem coś co wmiare wygląda jak głowa ale coś niepasuje i niewiem co może dacie mi jakąś porade byłbym wdziączny

 

http://siwy102pol.w.interia.pl/

 

ps: Czy to prawda że do modelowania nie potrzeba talentu tylko dużo ćwiczeń ?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 719
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiedz, czy chcesz uzyskać twarz człowieka normalnie wyglądającego, czy jakiegoś ufoluda.

Napisano

no co jest nie tak to powinienes sam widzieć - poszukaj na cgtalk.com są fajne videotutoriale na temat modelingu głowy w 3dsmax.

Napisano

hmmmm wedlug mnie to tu widac co jest nie tak wiec powinienes sam wiedziec.........

zobacz zdjecia ludzkich glow i bedziesz wiedzial co tu jest nie tak....

i jak pisze hindus luknij na cgtalk

tutaj tez bylo kilka video tutkow na temat modelowania glow.

pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.