Skocz do zawartości

Które renderery obsługują procesory 64 bitowe?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dopuki max nie obsluguje 64 to i rendery tez nie , jedynie co widzialem to 64 bitowa wersja vraya standalone (osobna aplikacja) ktora to obsluguje , z resztą na forum vraya Valdo o tym mowil

 

At present, only the standalone version of V-Ray can run in native 64-bits, but when 3dsmax is ported to run in native 64-bit mode, V-Ray will support that too.

 

zdaje mi sie ze tak samo jest z resztą renderów

Napisano

wszystkie które producenci łaskawie skompilują na 64bit, a akurat te dodatkowe 32 bity przy obliczeniach zmiennopozycyjnych podczas renderingu naprawdę się przydaje, widać to np przy yafrayu

Gość User190
Napisano

No to będzie 3ba spróbować.. swoją drogą - albo mi się wydaje, albo procki 64 bitowe wypadają gorzej od 32 bitowych z takim samym taktowaniem, jeśli chodzą na nich renderery skompilowane pod 32 bity.. chamsko, heh ;) Nie pozostaje mi nic innego, jak czekanie na następną wersję maxa :)

Gość User190
Napisano

zależy jaką amsz wersję yafa... - jeśli masz kompilację pod platforę 32 bitową to nic dziwnego :)

Napisano

heh ja mam gentoo całe 64bity a nie jakąś hybrydę jak te fedory gdzie pisze 64bit a pół aplikacji masz 32, swoją drogą na windzie coby wykorzystać aplikacje 64bitowe chyba trzeba mieć winde 64bitową, lub część bibliotek chociarz, z tego co mi wiadomo

Napisano

heh na razie zmieniłem linuksa na 32-bity KateOS, a działa lepiej niż specjalna fedora. (i nauczyłem się ręcznie xorg konfigurować pod przymusem :D)

yafray byl recznie kompilowany, z dopisanym athlon64

Napisano

mi pasuje, bo zamiast "obłsugiwania mnie" przez np. mandrakowe bajery do RPM, wszystko mam własnoręcznie (ldconfig się wpisze najwyżej i po sprawie)... tak jak samochód, nigdy niezmodyfikowany nie będzie spełniał wszystkich wymagań usera ;)

Napisano

Na szybko napisze, bo niewiem czy to już nie zostało napisane( bo nie czytałem co napisaliście) no ale jeśli chodzi o wykorzystanie 64 bit, to najnowszy 3dsmax8 wykorzytuje. Czyli Scanline Renderer :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności