Marcin Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 dopuki max nie obsluguje 64 to i rendery tez nie , jedynie co widzialem to 64 bitowa wersja vraya standalone (osobna aplikacja) ktora to obsluguje , z resztą na forum vraya Valdo o tym mowil At present, only the standalone version of V-Ray can run in native 64-bits, but when 3dsmax is ported to run in native 64-bit mode, V-Ray will support that too. zdaje mi sie ze tak samo jest z resztą renderów
masater Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 wszystkie które producenci łaskawie skompilują na 64bit, a akurat te dodatkowe 32 bity przy obliczeniach zmiennopozycyjnych podczas renderingu naprawdę się przydaje, widać to np przy yafrayu
Gość User190 Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 No to będzie 3ba spróbować.. swoją drogą - albo mi się wydaje, albo procki 64 bitowe wypadają gorzej od 32 bitowych z takim samym taktowaniem, jeśli chodzą na nich renderery skompilowane pod 32 bity.. chamsko, heh ;) Nie pozostaje mi nic innego, jak czekanie na następną wersję maxa :)
muody Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 dziwne, mi yafray zwolnił po dawce dodatkowych bitów (win32 vs fedora 64bit + kompilowany recznie yaf)
Gość User190 Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 zależy jaką amsz wersję yafa... - jeśli masz kompilację pod platforę 32 bitową to nic dziwnego :)
masater Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 heh ja mam gentoo całe 64bity a nie jakąś hybrydę jak te fedory gdzie pisze 64bit a pół aplikacji masz 32, swoją drogą na windzie coby wykorzystać aplikacje 64bitowe chyba trzeba mieć winde 64bitową, lub część bibliotek chociarz, z tego co mi wiadomo
muody Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 heh na razie zmieniłem linuksa na 32-bity KateOS, a działa lepiej niż specjalna fedora. (i nauczyłem się ręcznie xorg konfigurować pod przymusem :D) yafray byl recznie kompilowany, z dopisanym athlon64
muody Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 dystrybucja linuksa, http://kateos.org uzytkownik rakhi mi polecił
xeav Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 tego jeszcze nie widziałem, trza wypróbować :]
muody Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 mi pasuje, bo zamiast "obłsugiwania mnie" przez np. mandrakowe bajery do RPM, wszystko mam własnoręcznie (ldconfig się wpisze najwyżej i po sprawie)... tak jak samochód, nigdy niezmodyfikowany nie będzie spełniał wszystkich wymagań usera ;)
xeav Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 zgadzam sie, właśnie te mandrakeowe uproszeczenia są nie zawsze wygodne i nie zawqsze stabilne
naeq Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Na szybko napisze, bo niewiem czy to już nie zostało napisane( bo nie czytałem co napisaliście) no ale jeśli chodzi o wykorzystanie 64 bit, to najnowszy 3dsmax8 wykorzytuje. Czyli Scanline Renderer :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się