Napisano 2 Listopad 200519 l dopuki max nie obsluguje 64 to i rendery tez nie , jedynie co widzialem to 64 bitowa wersja vraya standalone (osobna aplikacja) ktora to obsluguje , z resztą na forum vraya Valdo o tym mowil At present, only the standalone version of V-Ray can run in native 64-bits, but when 3dsmax is ported to run in native 64-bit mode, V-Ray will support that too. zdaje mi sie ze tak samo jest z resztą renderów
Napisano 2 Listopad 200519 l wszystkie które producenci łaskawie skompilują na 64bit, a akurat te dodatkowe 32 bity przy obliczeniach zmiennopozycyjnych podczas renderingu naprawdę się przydaje, widać to np przy yafrayu
Napisano 4 Listopad 200519 l No to będzie 3ba spróbować.. swoją drogą - albo mi się wydaje, albo procki 64 bitowe wypadają gorzej od 32 bitowych z takim samym taktowaniem, jeśli chodzą na nich renderery skompilowane pod 32 bity.. chamsko, heh ;) Nie pozostaje mi nic innego, jak czekanie na następną wersję maxa :)
Napisano 4 Listopad 200519 l dziwne, mi yafray zwolnił po dawce dodatkowych bitów (win32 vs fedora 64bit + kompilowany recznie yaf)
Napisano 5 Listopad 200519 l zależy jaką amsz wersję yafa... - jeśli masz kompilację pod platforę 32 bitową to nic dziwnego :)
Napisano 5 Listopad 200519 l heh ja mam gentoo całe 64bity a nie jakąś hybrydę jak te fedory gdzie pisze 64bit a pół aplikacji masz 32, swoją drogą na windzie coby wykorzystać aplikacje 64bitowe chyba trzeba mieć winde 64bitową, lub część bibliotek chociarz, z tego co mi wiadomo
Napisano 5 Listopad 200519 l heh na razie zmieniłem linuksa na 32-bity KateOS, a działa lepiej niż specjalna fedora. (i nauczyłem się ręcznie xorg konfigurować pod przymusem :D) yafray byl recznie kompilowany, z dopisanym athlon64
Napisano 5 Listopad 200519 l mi pasuje, bo zamiast "obłsugiwania mnie" przez np. mandrakowe bajery do RPM, wszystko mam własnoręcznie (ldconfig się wpisze najwyżej i po sprawie)... tak jak samochód, nigdy niezmodyfikowany nie będzie spełniał wszystkich wymagań usera ;)
Napisano 5 Listopad 200519 l zgadzam sie, właśnie te mandrakeowe uproszeczenia są nie zawsze wygodne i nie zawqsze stabilne
Napisano 14 Listopad 200519 l Na szybko napisze, bo niewiem czy to już nie zostało napisane( bo nie czytałem co napisaliście) no ale jeśli chodzi o wykorzystanie 64 bit, to najnowszy 3dsmax8 wykorzytuje. Czyli Scanline Renderer :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto