Taras Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Jak zawszy ArchiCad, 3DMax , Photoshop. Sklep handluje zolotem i kosztownym kamenjem, prezes wybral czerwony marmur dlja dekoracji.
Taras Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 Wzmocnilbym swiatlo i rozmyl troche cienie. :) W zycu slonce sweci w tyl temu budynku , nawet na renderingu direkt (imetator slonca) jest w niewlaszcziwem kerunku jak w naturze. Kawal: Jedze maluh w deszcz po drodze , a jego zuca ze strony w stronu. Ostanowili jego psy i pytaje jego dlja czego on tak jedze. -Rozumiecze :odpowiada kierowca-zalozylem wyterachki od KAMAZA.
maras Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Ja na twoim miejscu ustawił bym plane'a ze zdjeciem widoku jakiejś ulicy, tak aby się coś w tych szybach odbijało. To znacznie by poprawiło wygląd sceny. Przydał by sie jeszcze jakiś mały bump na posadzce. Ps kawał: buahaha
RA Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 W zycu slonce sweci w tyl temu budynku , nawet na renderingu direkt (imetator slonca) jest w niewlaszcziwem kerunku jak w naturze. [..]To zrob swiatlo tak zeby bylo ladnie, moze klient nie zauwazy, a doda to pracy troche uroku i zaciekawi klienta.
yooshi Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Chyba przesadziles z odbiciami w szybach na parterze... I ta dziwna nieziemska textura nie za bardzo pasuje do reszty budynku... Swiatlo jest tez za slabe... I dalbym bardziej takie sloneczne to swiatlo a nie takie ponure...
Taras Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 Chyba przesadziles z odbiciami w szybach na parterze... I ta dziwna nieziemska textura nie za bardzo pasuje do reszty budynku... Swiatlo jest tez za slabe... I dalbym bardziej takie sloneczne to swiatlo a nie takie ponure... Wysylam zdjecze budynku . ono zawszy jest w tenu.
Taras Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 zdjecze , kawalek mojego masta,jestem z mjasta to slyhacz iczut.
Master Kiełbaster Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 kompozycja rendera ci nie wyszła :( dodaj może jakiś bump na sciany i ziemie. czym to renderowałeś?
Terminator3D Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 wszystko zostało napisane;) 1.bump na chodnik i "marmur" na ścianach 2.plane ze zdjęciem jakimś naprzeciw budynku (dla lepszych odbić w szybach) 3.inne cienie - pokombinuj z mentalray'em czy czym tam renderujesz (mam nadzieję że nie scanline'm) 4. inne ujęcie (na tym za dużo chodnika jest) 5.No i może jeszcze jakaś faktura ścian by się przydała bo te trochę płaskie są Keep working Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi