Taras Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Jak zawszy ArchiCad, 3DMax , Photoshop. Sklep handluje zolotem i kosztownym kamenjem, prezes wybral czerwony marmur dlja dekoracji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Wzmocnilbym swiatlo i rozmyl troche cienie. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taras Posted November 2, 2005 Author Share Posted November 2, 2005 Wzmocnilbym swiatlo i rozmyl troche cienie. :) W zycu slonce sweci w tyl temu budynku , nawet na renderingu direkt (imetator slonca) jest w niewlaszcziwem kerunku jak w naturze. Kawal: Jedze maluh w deszcz po drodze , a jego zuca ze strony w stronu. Ostanowili jego psy i pytaje jego dlja czego on tak jedze. -Rozumiecze :odpowiada kierowca-zalozylem wyterachki od KAMAZA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maras Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Ja na twoim miejscu ustawił bym plane'a ze zdjeciem widoku jakiejś ulicy, tak aby się coś w tych szybach odbijało. To znacznie by poprawiło wygląd sceny. Przydał by sie jeszcze jakiś mały bump na posadzce. Ps kawał: buahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 W zycu slonce sweci w tyl temu budynku , nawet na renderingu direkt (imetator slonca) jest w niewlaszcziwem kerunku jak w naturze. [..]To zrob swiatlo tak zeby bylo ladnie, moze klient nie zauwazy, a doda to pracy troche uroku i zaciekawi klienta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MonsterDream Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 To wszystko troche sztucznie wygląda Link to comment Share on other sites More sharing options...
yooshi Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Chyba przesadziles z odbiciami w szybach na parterze... I ta dziwna nieziemska textura nie za bardzo pasuje do reszty budynku... Swiatlo jest tez za slabe... I dalbym bardziej takie sloneczne to swiatlo a nie takie ponure... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taras Posted November 2, 2005 Author Share Posted November 2, 2005 Chyba przesadziles z odbiciami w szybach na parterze... I ta dziwna nieziemska textura nie za bardzo pasuje do reszty budynku... Swiatlo jest tez za slabe... I dalbym bardziej takie sloneczne to swiatlo a nie takie ponure... Wysylam zdjecze budynku . ono zawszy jest w tenu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taras Posted November 2, 2005 Author Share Posted November 2, 2005 zdjecze , kawalek mojego masta,jestem z mjasta to slyhacz iczut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 kompozycja rendera ci nie wyszła :( dodaj może jakiś bump na sciany i ziemie. czym to renderowałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terminator3D Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 wszystko zostało napisane;) 1.bump na chodnik i "marmur" na ścianach 2.plane ze zdjęciem jakimś naprzeciw budynku (dla lepszych odbić w szybach) 3.inne cienie - pokombinuj z mentalray'em czy czym tam renderujesz (mam nadzieję że nie scanline'm) 4. inne ujęcie (na tym za dużo chodnika jest) 5.No i może jeszcze jakaś faktura ścian by się przydała bo te trochę płaskie są Keep working Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts