Taras Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 ArchiCad, 3DMax, V-ray, Photoshop. Design i wizualizacja jest moja, klijent dal zgode. http://img488.imageshack.us/img488/5706/kimnata000098ln.jpg http://img488.imageshack.us/img488/1216/kimnata000061qo.jpg http://img488.imageshack.us/img488/6563/kimnata000073ys.jpg http://img488.imageshack.us/img488/8928/kimnata000083zt.jpg
Baton Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 Zastanawiam sie jak sie wyjmuje te bile?:0 Fajne fotele to arch models ?
SWRSC Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 z tymi kamieniami na scianie cos jest nie tak - bump? moze lepiej zastosowac displacement? Pozatym w takim designie z kamieniami nie daje sie az takich duzych nierownosci na kamieniach, a Twoja tekstura ma potezne wglebienia! Troszeczke ziarnisto, popracowałbym jeszcze nad oświetleniem i renderem + jakas postprodukcja w PS. Pozdrawiam
AGmakonts Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 No kamienie to totalna klapa, strasznie psują, mnie się w ogóle nie podobają, ogółem nie jest tragicznie ale można by światło poprawić.
Master Kiełbaster Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 mapowanie stołu i kanapy cienkie :(
SimeN Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 Na trzecim renderku bija w oczy drzwi, tak jakby doklejane :P mam racje?:) To co wyzej, czyli teksturka kamieni na scianie, teksturka stolu bilarodowego. Zastanawiam sie jeszcze jak leci ten sufit :P na pierwszym renderku glowna bela jest prosta i do niej juz jakby sufit byl pod katem, leci mniejsza bela. Na drugim renderku sufit nad drzwiami jakis taki kulisty jest... :D Za pewne bryla jest dosyc ciekawa, ale jakos nie potrafie jej zobaczyc :) Ladne modele foteli, stolik tez niczego sobie, ladne lampki. Czwarty render - kanapa pewnie niewygoda :P troche zaokraglone oparcie, chyba niezdrowe :P co nie zmienia faktu, ze zapewne musiales sie sporo napracowac :) pozdrawiam
MonsterDream Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 No mi najbardziej nie pasuje ta niby cegła wogóle beznadziejnie..... Ale oprócz tego to przyzwoicie :)
Kuciel Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 jak poprawil bys teksturki oswietlenie i troche bardziej przylozyl sie do wymodelowania szczegolow a nie maskowania ich kiepskimi teksturami to bylo by super :)
Taras Napisano 4 Listopad 2005 Autor Napisano 4 Listopad 2005 Szczyro zazdre tym osobam ktOry maje duzo wolnego czasu na szczegOly. Specyfika mojej pracy w bjuze podobna jest na konwejer, na modelewanie nie wystarcza czasu , a jeszcze trzeba wymyszlit koncepcje, bardzo jesze zalezy ot spszEtu, oswetlenje tez potrzebuje czasu, ja staramSe stawit Swiatla na poczEtku (scena jest legka). Moze byt take , ze muszisz odlozyt objekt i szybko naszkicowacz propozycje (3D wymjarowu) dla knajpy. Sufit w danym mieszkanju jest skomplikowany , ja potraCil okolo dwOh godzin zeby zlozyt strony.
Terminator3D Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 Ogólnie pracka dobra. Można czepiać się błędów, ale w świetle ostatniego Twojego posta jest OK P.S. Zmień temat na zgodny z regulaminem ;-) Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi