Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

z tymi kamieniami na scianie cos jest nie tak - bump? moze lepiej zastosowac displacement? Pozatym w takim designie z kamieniami nie daje sie az takich duzych nierownosci na kamieniach, a Twoja tekstura ma potezne wglebienia! Troszeczke ziarnisto, popracowałbym jeszcze nad oświetleniem i renderem + jakas postprodukcja w PS. Pozdrawiam

Napisano

Na trzecim renderku bija w oczy drzwi, tak jakby doklejane :P mam racje?:) To co wyzej, czyli teksturka kamieni na scianie, teksturka stolu bilarodowego. Zastanawiam sie jeszcze jak leci ten sufit :P na pierwszym renderku glowna bela jest prosta i do niej juz jakby sufit byl pod katem, leci mniejsza bela. Na drugim renderku sufit nad drzwiami jakis taki kulisty jest... :D Za pewne bryla jest dosyc ciekawa, ale jakos nie potrafie jej zobaczyc :)

Ladne modele foteli, stolik tez niczego sobie, ladne lampki. Czwarty render - kanapa pewnie niewygoda :P troche zaokraglone oparcie, chyba niezdrowe :P co nie zmienia faktu, ze zapewne musiales sie sporo napracowac :)

 

pozdrawiam

Napisano

jak poprawil bys teksturki oswietlenie i troche bardziej przylozyl sie do wymodelowania szczegolow a nie maskowania ich kiepskimi teksturami to bylo by super :)

Napisano

Szczyro zazdre tym osobam ktOry maje duzo wolnego czasu na szczegOly. Specyfika mojej pracy w bjuze podobna jest na konwejer, na modelewanie nie wystarcza czasu , a jeszcze trzeba wymyszlit koncepcje, bardzo jesze zalezy ot spszEtu, oswetlenje tez potrzebuje czasu, ja staramSe stawit Swiatla na poczEtku (scena jest legka). Moze byt take , ze muszisz odlozyt objekt i szybko naszkicowacz propozycje (3D wymjarowu) dla knajpy.

Sufit w danym mieszkanju jest skomplikowany , ja potraCil okolo dwOh godzin zeby zlozyt strony.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności