dyb3k Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 Mam takie pytanko czy trojkaty na siatce moge cos chrzanic w animacji? Bo jest dosc duzo w tym modelu a nie chce mi sie ich likwidowac za bardzo wole wziac sie za malowanie teksturek. jesli widzicie jakies bledy ( pewnie jest ich wiele:P) to piszcie.
polka dot Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 nie animowalem postaci wiec napisze malutko ale z tego co mi wiadomo to przy postaciach uzywanie tojkatow jest wrecz wskazane, chociaz sam nie wiem jak to jest z meshsmoothem, najlepiej pokaz siatke
ledyr Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 jakies koncept był, czy coś? :D jak dla mnie to cwaniaki nie mają takiej rozrośniętej klaty i podkowy wyglądają troszke dziwnie
Hindus Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 popraw brode i nos i będzie lepiej - btw fajne spodnie.
Knysha Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 Hmm no trojkaty jako-tako nie zepsuja siatki podczas animki [bones'y i Skin]. Moze byc pare problemow z nimi, no ale nic nie jest niewykonalne ;]. Masz juz rig'a zrobionego? :] Pzdr
dyb3k Napisano 5 Listopad 2005 Autor Napisano 5 Listopad 2005 ledyr- mialem taki tylko bardzo szybki szkic takze wiele pomyslow wychodzilo podczas modelowania hindus- co jest nie tak z broda i nosem za dlugie czy anatomicznie za malo dopracowane? Knysha- riga jeszcze nie mam bo chce go najpierw oteksturowac dzieki za komentarze. postaram sie robic co jakis czas update'y
wizz Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 Ja ci powiem tak, widać że sie gubisz troche w organice jeszcze :P model głowy niezbyt poprawny, nom reszta ujdzie, zwlaszcza że to do animki. pozdrawiam :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się