Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam takie pytanko czy trojkaty na siatce moge cos chrzanic w animacji? Bo jest dosc duzo w tym modelu a nie chce mi sie ich likwidowac za bardzo wole wziac sie za malowanie teksturek. jesli widzicie jakies bledy ( pewnie jest ich wiele:P) to piszcie.

 

cwaniak6.jpg

cwaniak4.jpg

cwaniak3.jpg

cwaniak1.jpg

cwaniak2.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie animowalem postaci wiec napisze malutko ale z tego co mi wiadomo to przy postaciach uzywanie tojkatow jest wrecz wskazane, chociaz sam nie wiem jak to jest z meshsmoothem, najlepiej pokaz siatke

Napisano

Hmm no trojkaty jako-tako nie zepsuja siatki podczas animki [bones'y i Skin]. Moze byc pare problemow z nimi, no ale nic nie jest niewykonalne ;]. Masz juz rig'a zrobionego? :] Pzdr

Napisano

ledyr- mialem taki tylko bardzo szybki szkic takze wiele pomyslow wychodzilo podczas modelowania

hindus- co jest nie tak z broda i nosem za dlugie czy anatomicznie za malo dopracowane?

Knysha- riga jeszcze nie mam bo chce go najpierw oteksturowac

dzieki za komentarze. postaram sie robic co jakis czas update'y

Napisano

Ja ci powiem tak, widać że sie gubisz troche w organice jeszcze :P model głowy niezbyt poprawny, nom reszta ujdzie, zwlaszcza że to do animki. pozdrawiam :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności