Napisano 5 Listopad 200519 l mam problem z teksturami w 3ds max8.tzn gdy w material editor wybieram teksture i wrzucam ja na sample window(to okienko z kula na ktorej widac probke tekstury) nie widac zadnej tekstury.jest tylko kolor zblizony do koloru tekstury ale bez widocznych wzorow. nie ma problemu z obiektami tzn po narzuceniu tekstury na objekt i po wcisinieciu show map in view port teksture widac .ale jak korygowac ja wczesniej kiedy jej nie widac w oknie probek>czyzbym mial cos zablokowane?nigdy nie mialem tego typu problemu z maxem6!! czy wie ktos co jest grane?
Napisano 5 Listopad 200519 l Autor a problem ten mam tylko z architectural materials standartowe maxowe sa ok a jeszecze jedno pytanko wiem ze wyda sie banalne dla wiekszosci forumowiczow jak dodac shota o ktorego poprosil mnie xeav? nie jest to lenistwo,po prostu nie wiem jak to zrobic.a skonczyly mi sie pomysly na wpisywanie hasel w wyszukiwarce. a brak tekstur w oknie material edytor caly czas mi doskwiera. nie widze ich a to jest bardzo uciazliwe.chce wrzucic obraz jak to wyglada tylko dajcie mi wskazowke jak to wam pokazac.w przyszlosci rowniez bede sie mogl pochwalic jakowyms swoim dzielem!!
Napisano 10 Listopad 200519 l po pierwsze na obiekt naloz uvwmap - jesli pomoze, to wiadomo co bylo zle. po drugie moze masz zle zdefiniowana szczegolowosc wyswietlania tekturek w viewportach ? po trzecie (ale raczej nie sadze) mozesz miec w edytorze materiałow blura dla bitmapy zapodanego - ale w viewporcie i tak wtedy powinienes widziec to prawidlowo. i sprawdz jeszcze kwestie double side.
Napisano 7 Luty 200619 l mam problem z teksturami w 3ds max8.tzn gdy w material editor wybieram teksture i wrzucam ja na sample window(to okienko z kula na ktorej widac probke tekstury) nie widac zadnej tekstury.jest tylko kolor zblizony do koloru tekstury ale bez widocznych wzorow. nie ma problemu z obiektami tzn po narzuceniu tekstury na objekt i po wcisinieciu show map in view port teksture widac .ale jak korygowac ja wczesniej kiedy jej nie widac w oknie probek>czyzbym mial cos zablokowane?nigdy nie mialem tego typu problemu z maxem6!! czy wie ktos co jest grane? Witam wszystkich :-) Mam podobny problem :( Zainstalowalem sobie traial 3D MAX'a 8.0. Wrzucilem Architectural Material i niestety nie mam podgladu na tekstury w Material Editor oraz Material/Map Browser. Po nalozeniu materialu na obiekt i wyrenderowaniu tekstura jest widoczna (w View Image w Material Editor takze) Jest to dosc uciazliwe, poniewaz bardzo utrudnia szukanie wlasciwego materialu. Nie mam pomyslu jak rozwiazac ten problem. Reinstalacja nie pomogla :(
Napisano 6 Maj 200618 l myślę, że jest to kwestia ustawienia w edytorze materiałów, zakładka - coordinates, kwestia zaznaczonego lub nie - use real-world scale i ustawienia: tiling/size
Napisano 6 Maj 200618 l Ja mam to samo co zreszta juz pisalem w osobnym watku zalozonym przeze mnie. Ciezka sprawa, a kiedys mialem wszystko oki :/
Napisano 7 Maj 200618 l Witam wszystkich :-) Mam podobny problem :( Zainstalowalem sobie traial 3D MAX'a 8.0. Wrzucilem Architectural Material i niestety nie mam podgladu na tekstury w Material Editor oraz Material/Map Browser. Po nalozeniu materialu na obiekt i wyrenderowaniu tekstura jest widoczna (w View Image w Material Editor takze) Jest to dosc uciazliwe, poniewaz bardzo utrudnia szukanie wlasciwego materialu. Nie mam pomyslu jak rozwiazac ten problem. Reinstalacja nie pomogla :( czesc, ja mam to samo, gdyż zainstalowałem biblioteki tekstur z Maxa7 a prawdopodobnie max 8 inaczej je czyta, z tego co pamiętam podobny problem występował gdy do maxa 6 lub 7 wczytywano biblioteki z maxa5.
Napisano 7 Maj 200618 l To napewno jest spowodowane przez zaznaczenie opcji Use Real-World Scale. Albo ją wyłacz albo ustaw odpowiednio rozmiar textury.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto