Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

bo w maxie się booleana nie używa, jest bo musi być, a że jest skopany to powszechnie wiadomo. Efekt użycia boola sam pokazałeś. Njalepiej teraz było by przejść do edycji wierzchołków i sprawdzić co się z siatką porobiło. (z pewnością nie będzie to piękny widok).

Napisano

booleana używa sie w ostatecznosci, a jak chcesz dodac albo odjac jakies elementy uzywaj attach/detach w edit poly/mesh. Z praktyki boolean uzywa sie tylko do rzeczy kulistych i obłych, przy kształtach kanciastych mozna to zrobic na edit poly recznie bez kaleczenia siatki.

Napisano

siwy problem jest w tym ze jest to gwint sroby.. nie chce mi sie za kazdym razem robic tego recznie.. za duzo tam okraglosci a i liczba vertexow jest bardzo duza

 

do tej pory boolean dzialal mi w miare dobrze, a przynajmiej jakos sobie dawalem z nim rade.. to pierwszy taki raz..

Napisano

jesli nei zalezy ci na małej ilosci poly to walnij jakis MS albo tessellate zeby ten boolean jakos dal rade cos pokazac ,

 

glownym problemem booleana jest zbyt mala liczba punkotw przez ktore mogl by utworzyc edge , dlatego sie kaszani

Napisano

Sęk w tym żeby ogarnąć siatke i nauczyć się łączenia i przechodzenie między boolean i edit poly, i żeby znać skale docelowego pokazania. (hehe czy jakoś tam). Najwazniejsze to: czy ma to byc animacja czy jedno ujecie? można uszszegóławiać obrazek, i tworzyć kolejne detale, tylko czy o to chodzi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności