thorgal Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 dlaczego po uzyciu boolean w trybie union wyszly mi takie zakrzywienia siatki?
Bacry Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 bo w maxie się booleana nie używa, jest bo musi być, a że jest skopany to powszechnie wiadomo. Efekt użycia boola sam pokazałeś. Njalepiej teraz było by przejść do edycji wierzchołków i sprawdzić co się z siatką porobiło. (z pewnością nie będzie to piękny widok).
Baldack Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 hehe...no to racja w maxie boolean jest bo to ladnie w instrukcji wyglada:P
siwy Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 booleana używa sie w ostatecznosci, a jak chcesz dodac albo odjac jakies elementy uzywaj attach/detach w edit poly/mesh. Z praktyki boolean uzywa sie tylko do rzeczy kulistych i obłych, przy kształtach kanciastych mozna to zrobic na edit poly recznie bez kaleczenia siatki.
thorgal Napisano 5 Listopad 2005 Autor Napisano 5 Listopad 2005 siwy problem jest w tym ze jest to gwint sroby.. nie chce mi sie za kazdym razem robic tego recznie.. za duzo tam okraglosci a i liczba vertexow jest bardzo duza do tej pory boolean dzialal mi w miare dobrze, a przynajmiej jakos sobie dawalem z nim rade.. to pierwszy taki raz..
Bacry Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 przepraszam bardzo, ale na obrazku który pokazałeś w żaden sposób nie potrafię odnaleźć gwintu śruby.
piotrek Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 hehe, Wy też myśleliście, że chodzi o tą "ścianę" ? :D
Marcin Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 jesli nei zalezy ci na małej ilosci poly to walnij jakis MS albo tessellate zeby ten boolean jakos dal rade cos pokazac , glownym problemem booleana jest zbyt mala liczba punkotw przez ktore mogl by utworzyc edge , dlatego sie kaszani
thorgal Napisano 6 Listopad 2005 Autor Napisano 6 Listopad 2005 mintrill chodzilo o sciane.. moze tylko zle to wszystko pokazalem.. dalem ms i wyglada to tak jak na gorze.. ale polygonow to mam od zaj...duzo
piotrek Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 po obrazkdrugim u myślałem, że chodzi Ci o błędy w samym gwincie (których nota bene nie mogłem znaleźć), teraz już wiem w czym rzecz :o
siwy Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 Sęk w tym żeby ogarnąć siatke i nauczyć się łączenia i przechodzenie między boolean i edit poly, i żeby znać skale docelowego pokazania. (hehe czy jakoś tam). Najwazniejsze to: czy ma to byc animacja czy jedno ujecie? można uszszegóławiać obrazek, i tworzyć kolejne detale, tylko czy o to chodzi?
paimei Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 czlowieku boolean zje... ci tylko geometrie i siatke -nie uzywaj tego, chyba ze w ostatecznosci!!!:]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się