Napisano 5 Listopad 200519 l dlaczego po uzyciu boolean w trybie union wyszly mi takie zakrzywienia siatki?
Napisano 5 Listopad 200519 l bo w maxie się booleana nie używa, jest bo musi być, a że jest skopany to powszechnie wiadomo. Efekt użycia boola sam pokazałeś. Njalepiej teraz było by przejść do edycji wierzchołków i sprawdzić co się z siatką porobiło. (z pewnością nie będzie to piękny widok).
Napisano 5 Listopad 200519 l hehe...no to racja w maxie boolean jest bo to ladnie w instrukcji wyglada:P
Napisano 5 Listopad 200519 l booleana używa sie w ostatecznosci, a jak chcesz dodac albo odjac jakies elementy uzywaj attach/detach w edit poly/mesh. Z praktyki boolean uzywa sie tylko do rzeczy kulistych i obłych, przy kształtach kanciastych mozna to zrobic na edit poly recznie bez kaleczenia siatki.
Napisano 5 Listopad 200519 l Autor siwy problem jest w tym ze jest to gwint sroby.. nie chce mi sie za kazdym razem robic tego recznie.. za duzo tam okraglosci a i liczba vertexow jest bardzo duza do tej pory boolean dzialal mi w miare dobrze, a przynajmiej jakos sobie dawalem z nim rade.. to pierwszy taki raz..
Napisano 5 Listopad 200519 l przepraszam bardzo, ale na obrazku który pokazałeś w żaden sposób nie potrafię odnaleźć gwintu śruby.
Napisano 5 Listopad 200519 l jesli nei zalezy ci na małej ilosci poly to walnij jakis MS albo tessellate zeby ten boolean jakos dal rade cos pokazac , glownym problemem booleana jest zbyt mala liczba punkotw przez ktore mogl by utworzyc edge , dlatego sie kaszani
Napisano 6 Listopad 200519 l Autor mintrill chodzilo o sciane.. moze tylko zle to wszystko pokazalem.. dalem ms i wyglada to tak jak na gorze.. ale polygonow to mam od zaj...duzo
Napisano 6 Listopad 200519 l po obrazkdrugim u myślałem, że chodzi Ci o błędy w samym gwincie (których nota bene nie mogłem znaleźć), teraz już wiem w czym rzecz :o
Napisano 6 Listopad 200519 l Sęk w tym żeby ogarnąć siatke i nauczyć się łączenia i przechodzenie między boolean i edit poly, i żeby znać skale docelowego pokazania. (hehe czy jakoś tam). Najwazniejsze to: czy ma to byc animacja czy jedno ujecie? można uszszegóławiać obrazek, i tworzyć kolejne detale, tylko czy o to chodzi?
Napisano 8 Listopad 200519 l czlowieku boolean zje... ci tylko geometrie i siatke -nie uzywaj tego, chyba ze w ostatecznosci!!!:]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto