Napisano 6 Listopad 200519 l Mam problem jestem nowy więc nieznam jeszcze dobrze 3ds max. Mój problem dotyczy Blueprint niewiem jak go zainstalowac tak jak w tym kursie http://www.max3d.pl/tut.php?id=228
Napisano 6 Listopad 200519 l cyatat z tego tutka:". Po tym jak stworzysz 3 boxy (o tych samych rozmiarach jak poszczególne rzuty) umieść na nich plany (przypisz odpowiednią mapę do odpowiedniego boxa)"
Napisano 6 Listopad 200519 l http://www.webdesign.org/web/3d-graphics/tutorials/blueprint-setup.512.html
Napisano 6 Listopad 200519 l Dzienki ale jeszcze nie rozumiem w tym kursie od tymek doszlem do Now in explorer (or with something like ACDsee) try to find out what resolution all the different parts have, if the blueprints are good then the top would have to be as wide as the side, and the front and rear should be as high as the side and finally the front and rear should be as wide as each other. In this case you can see (image below), that the front and rear are not as wide, this is because of the mirror-issue. But the rest matches up very nicely, if I may say so. Jak by ktos zechciał pomuc mi to piszecie na gg: 1795474
Napisano 6 Listopad 200519 l przerob najpierw tutki z maxowego helpa i cala forme F1 momodeluj troszke prostrzych rzeczy i dopiero bierz sie za samochody bo jak nie bedziesz rozumial softu to bedzie to meka i dla ciebie i dla nas ... pozdro666
Napisano 6 Listopad 200519 l Co tak wszyscy modelują tylko auta i auta. Gdzie nie spojrzeć to auto. Jest tyle pięknych rzeczy, a Wy ciągle samochody... :) Poczatkujący - nie daj się pochłonąć modzie i modeluj, przynajmniej narazie, coś innego.