Gość Poczatkujący1561405353 Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 Mam problem jestem nowy więc nieznam jeszcze dobrze 3ds max. Mój problem dotyczy Blueprint niewiem jak go zainstalowac tak jak w tym kursie http://www.max3d.pl/tut.php?id=228
rowr Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 cyatat z tego tutka:". Po tym jak stworzysz 3 boxy (o tych samych rozmiarach jak poszczególne rzuty) umieść na nich plany (przypisz odpowiednią mapę do odpowiedniego boxa)"
Tymek Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 http://www.webdesign.org/web/3d-graphics/tutorials/blueprint-setup.512.html
Gość Poczatkujący1561405353 Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 Dzienki ale jeszcze nie rozumiem w tym kursie od tymek doszlem do Now in explorer (or with something like ACDsee) try to find out what resolution all the different parts have, if the blueprints are good then the top would have to be as wide as the side, and the front and rear should be as high as the side and finally the front and rear should be as wide as each other. In this case you can see (image below), that the front and rear are not as wide, this is because of the mirror-issue. But the rest matches up very nicely, if I may say so. Jak by ktos zechciał pomuc mi to piszecie na gg: 1795474
rowr Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 przerob najpierw tutki z maxowego helpa i cala forme F1 momodeluj troszke prostrzych rzeczy i dopiero bierz sie za samochody bo jak nie bedziesz rozumial softu to bedzie to meka i dla ciebie i dla nas ... pozdro666
piotrek Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 Co tak wszyscy modelują tylko auta i auta. Gdzie nie spojrzeć to auto. Jest tyle pięknych rzeczy, a Wy ciągle samochody... :) Poczatkujący - nie daj się pochłonąć modzie i modeluj, przynajmniej narazie, coś innego.
Rekomendowane odpowiedzi