Napisano 7 Listopad 200519 l serwusik. chcialbym przy renderowaniu animacji wykorzystywac irradiance map zapisywana do pliku. Niestety rusza sie tam mnostwo obiektow i zrenderowanie pojedynczej irradiance map (nawet z mergowaniem z innych ujec) nie za bardzo pomoze. Czy jest taka mozliwosc zeby maxik mi zapisywal dla kazdej renderowanej klatki osobna mape irradiance , a potem zeby sobie to odczytywal ?? A moze jest jakis inny mechanizm ?? Przeszukalem to forum i nie znalazlem odpowiedzi :(
Napisano 7 Listopad 200519 l hej kannu szczerze mowiac wcale tego nie czytalem ale z tego co widac na obrazkach to moze ci sie to przydac http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_anim.htm ----------------------- a co do zapisywania kazdej klatki osobno do innego pliku to nie wydaje mi sie ze cos takiego jest, choc moge sie mylic. jedyne co mi przychodzi to 'autosave' a potem 'switch to saved map' ale to i tak dzieje sie na jednym pliku. pozdr
Napisano 7 Listopad 200519 l Autor dzieki. spot3d znam - ale nie mam pojecia dlaczego teraz tam nie zajrzalem :). Odnosnie autosave, to zaraz bede to testowac - jakos sie dziwnie zasugerowałem i myslale ze to zupelnie inny (nieprzydatny dla mnie ) mechanizm jest :) . Moze sie uda :). Dzieki wielkie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto