Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

serwusik.

chcialbym przy renderowaniu animacji wykorzystywac irradiance map zapisywana do pliku. Niestety rusza sie tam mnostwo obiektow i zrenderowanie pojedynczej irradiance map (nawet z mergowaniem z innych ujec) nie za bardzo pomoze.

Czy jest taka mozliwosc zeby maxik mi zapisywal dla kazdej renderowanej klatki osobna mape irradiance , a potem zeby sobie to odczytywal ??

A moze jest jakis inny mechanizm ??

Przeszukalem to forum i nie znalazlem odpowiedzi :(

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 921
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej kannu

 

szczerze mowiac wcale tego nie czytalem ale z tego co widac na obrazkach to moze ci sie to przydac

 

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_anim.htm

 

-----------------------

 

a co do zapisywania kazdej klatki osobno do innego pliku to nie wydaje mi sie ze cos takiego jest, choc moge sie mylic. jedyne co mi przychodzi to 'autosave' a potem 'switch to saved map' ale to i tak dzieje sie na jednym pliku.

 

pozdr

Napisano
  • Autor

dzieki. spot3d znam - ale nie mam pojecia dlaczego teraz tam nie zajrzalem :).

Odnosnie autosave, to zaraz bede to testowac - jakos sie dziwnie zasugerowałem i myslale ze to zupelnie inny (nieprzydatny dla mnie ) mechanizm jest :) . Moze sie uda :).

Dzieki wielkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności