Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

serwusik.

chcialbym przy renderowaniu animacji wykorzystywac irradiance map zapisywana do pliku. Niestety rusza sie tam mnostwo obiektow i zrenderowanie pojedynczej irradiance map (nawet z mergowaniem z innych ujec) nie za bardzo pomoze.

Czy jest taka mozliwosc zeby maxik mi zapisywal dla kazdej renderowanej klatki osobna mape irradiance , a potem zeby sobie to odczytywal ??

A moze jest jakis inny mechanizm ??

Przeszukalem to forum i nie znalazlem odpowiedzi :(

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hej kannu

 

szczerze mowiac wcale tego nie czytalem ale z tego co widac na obrazkach to moze ci sie to przydac

 

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_anim.htm

 

-----------------------

 

a co do zapisywania kazdej klatki osobno do innego pliku to nie wydaje mi sie ze cos takiego jest, choc moge sie mylic. jedyne co mi przychodzi to 'autosave' a potem 'switch to saved map' ale to i tak dzieje sie na jednym pliku.

 

pozdr

Napisano

dzieki. spot3d znam - ale nie mam pojecia dlaczego teraz tam nie zajrzalem :).

Odnosnie autosave, to zaraz bede to testowac - jakos sie dziwnie zasugerowałem i myslale ze to zupelnie inny (nieprzydatny dla mnie ) mechanizm jest :) . Moze sie uda :).

Dzieki wielkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności