Jump to content

Irradiance w animacji - czy to mozliwe ???


kannu

Recommended Posts

serwusik.

chcialbym przy renderowaniu animacji wykorzystywac irradiance map zapisywana do pliku. Niestety rusza sie tam mnostwo obiektow i zrenderowanie pojedynczej irradiance map (nawet z mergowaniem z innych ujec) nie za bardzo pomoze.

Czy jest taka mozliwosc zeby maxik mi zapisywal dla kazdej renderowanej klatki osobna mape irradiance , a potem zeby sobie to odczytywal ??

A moze jest jakis inny mechanizm ??

Przeszukalem to forum i nie znalazlem odpowiedzi :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hej kannu

 

szczerze mowiac wcale tego nie czytalem ale z tego co widac na obrazkach to moze ci sie to przydac

 

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_anim.htm

 

-----------------------

 

a co do zapisywania kazdej klatki osobno do innego pliku to nie wydaje mi sie ze cos takiego jest, choc moge sie mylic. jedyne co mi przychodzi to 'autosave' a potem 'switch to saved map' ale to i tak dzieje sie na jednym pliku.

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

dzieki. spot3d znam - ale nie mam pojecia dlaczego teraz tam nie zajrzalem :).

Odnosnie autosave, to zaraz bede to testowac - jakos sie dziwnie zasugerowałem i myslale ze to zupelnie inny (nieprzydatny dla mnie ) mechanizm jest :) . Moze sie uda :).

Dzieki wielkie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy