kannu Napisano 7 Listopad 2005 Share Napisano 7 Listopad 2005 serwusik. chcialbym przy renderowaniu animacji wykorzystywac irradiance map zapisywana do pliku. Niestety rusza sie tam mnostwo obiektow i zrenderowanie pojedynczej irradiance map (nawet z mergowaniem z innych ujec) nie za bardzo pomoze. Czy jest taka mozliwosc zeby maxik mi zapisywal dla kazdej renderowanej klatki osobna mape irradiance , a potem zeby sobie to odczytywal ?? A moze jest jakis inny mechanizm ?? Przeszukalem to forum i nie znalazlem odpowiedzi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 7 Listopad 2005 Share Napisano 7 Listopad 2005 hej kannu szczerze mowiac wcale tego nie czytalem ale z tego co widac na obrazkach to moze ci sie to przydac http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_anim.htm ----------------------- a co do zapisywania kazdej klatki osobno do innego pliku to nie wydaje mi sie ze cos takiego jest, choc moge sie mylic. jedyne co mi przychodzi to 'autosave' a potem 'switch to saved map' ale to i tak dzieje sie na jednym pliku. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 7 Listopad 2005 Autor Share Napisano 7 Listopad 2005 dzieki. spot3d znam - ale nie mam pojecia dlaczego teraz tam nie zajrzalem :). Odnosnie autosave, to zaraz bede to testowac - jakos sie dziwnie zasugerowałem i myslale ze to zupelnie inny (nieprzydatny dla mnie ) mechanizm jest :) . Moze sie uda :). Dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się