kannu Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 serwusik. chcialbym przy renderowaniu animacji wykorzystywac irradiance map zapisywana do pliku. Niestety rusza sie tam mnostwo obiektow i zrenderowanie pojedynczej irradiance map (nawet z mergowaniem z innych ujec) nie za bardzo pomoze. Czy jest taka mozliwosc zeby maxik mi zapisywal dla kazdej renderowanej klatki osobna mape irradiance , a potem zeby sobie to odczytywal ?? A moze jest jakis inny mechanizm ?? Przeszukalem to forum i nie znalazlem odpowiedzi :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 hej kannu szczerze mowiac wcale tego nie czytalem ale z tego co widac na obrazkach to moze ci sie to przydac http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_anim.htm ----------------------- a co do zapisywania kazdej klatki osobno do innego pliku to nie wydaje mi sie ze cos takiego jest, choc moge sie mylic. jedyne co mi przychodzi to 'autosave' a potem 'switch to saved map' ale to i tak dzieje sie na jednym pliku. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
kannu Posted November 7, 2005 Author Share Posted November 7, 2005 dzieki. spot3d znam - ale nie mam pojecia dlaczego teraz tam nie zajrzalem :). Odnosnie autosave, to zaraz bede to testowac - jakos sie dziwnie zasugerowałem i myslale ze to zupelnie inny (nieprzydatny dla mnie ) mechanizm jest :) . Moze sie uda :). Dzieki wielkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now