Skocz do zawartości

Fale przed plynaca lodzia


_LoGaN_

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

 

Zrobilem sobie animacje lodki, jest morze, lodka - wszystko fajnie tyle ze animacja wyglada jakby lodz nie plynela a slizgala sie po lodzie, kombinowalem z reactorem i byloby ok gdyby nie to ze lodka wywraca mi sie dogory dnem, z tym moze jeszcze jakos bym sobie poradzil ale na reactorowskie fale (tego plana) nieda sie nalozyc zadnego materialu.

Macie moze jakis pomysl jak uzyskac taki efekt (efekt roychodzacych sie fal przed i za plynaca lodka)

 

z gory wielkie dzieki

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Kto mi powie dlaczego wszyscy sie czepili pluginow i zewnetrznych programow?

Dlaczego prawie nikt nie raczy sie zapoznac z helpem maxowym ?

 

Max ma wbudowane narzedzia do takich rzeczy..... nie potrzeba nawet reactora, sa przeciez odpowiedznie modyfikatory, nawet po ich nazwie mozna sie domyslic do czego sluza, wystarczy czytac helpa.

 

Nie wiedzialem jak zrobic fale, ale uzylem kilku modyfikatorow geometri.... i... i w 10 minut mialem pieknie rozplywajace sie przed lodka fale...

 

 

@Bacry: Ja nie mam nic do pluginow, tylko raczej do tego ze wszyscy do nich odsylaja nawet w sprawach z ktorymi max sam sobie swietnie radzi.

A moje zapytanie o to dlaczego tak malo osob czyta helpa, wynika z tego ze ludzie nie wiedza co mozna w maxie zrobic i wala pytania na forum miast do helpa zajrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widziałeś razor co potrafi DNT? Po to są pluginy żeby z nich korzystać (oczywiście nie wszystkie, te do modelowania ludków to bzdurki). Ciekawi mnie jakim modyfikatorem zrobisz kilwater za łodzią?

A co do tego z jaką wersją maxa współpracuje to niestety nie odpowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razor, masz rację, ze max jest bardzo omnipotentnym programem nawet bez plugów, ale od tego sa plugi, by niektóre specyficzne efekty robic szczególnie dobrze. Nie powiesz mi, ze np. ogień w maxie nie jest do bani. Mozna co prawda go symulowac cząsteczkami i wiatrem, wychodzi nawet lepiej niż maxowy fire effect, ale to już jest naprawdę wyższa szkoła jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności