naeq Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Witam, mam takie pytanie, jak Dodać HDR'a do obiektu by go Odbijał i żeby nie było żadnych konfliktów... Przy okazji podaje stronke z dobrymi HDR'ami :D:D http://hdri.3dweave.com/
Bzyku Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 1. wczym czyt. software. 2.hdri nie dodaje sie do obiektu
rowr Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 chyba to bylo tak jak dobrze pamietam # z pomoca finalRendera i jego BitmapHDR. # W Brazilu, aby zaladowac HDRI, uzywa sie zwyklej mapy Bitmap.[chociaz mi w brazilu nie wychodz znaczy dodaje sie ale niestety nie widac] # V-ray ma swoja mape VrayHDRI.
Marcin Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 pomysl , zeby cos sie w czyms odbijalo to musisz miec a. powieszchnie odbicia b. otoczenie ktore w tej powieszchni bedize sie odbijac wiec teraz obiekt masz , daj mu jakiegos reflecta (jakas tam wartosc) a do evoirment daj mape HDRI z zazaczoną evoirment > Spherical evoirment (w sumie zalezy od mapy HDRI)
Bzyku Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 W fr evn. do lokalnego jesli jest taka mala jek te vieny
illy Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 oczywiscie masz dwie mozliwosci Globalna: wrzucasz mape hdri do render->environment-->map Obiektowa: wrzucasz w map rollout -> environment pierwsza jest imo lepsza bo nie muli map editora, druga sie niestety renderuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się