Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba to bylo tak jak dobrze pamietam

# z pomoca finalRendera i jego BitmapHDR.

# W Brazilu, aby zaladowac HDRI, uzywa sie zwyklej mapy Bitmap.[chociaz mi w brazilu nie wychodz znaczy dodaje sie ale niestety nie widac]

# V-ray ma swoja mape VrayHDRI.

Napisano

pomysl , zeby cos sie w czyms odbijalo to musisz miec

 

a. powieszchnie odbicia

b. otoczenie ktore w tej powieszchni bedize sie odbijac

 

wiec teraz obiekt masz , daj mu jakiegos reflecta (jakas tam wartosc)

 

a do evoirment daj mape HDRI z zazaczoną evoirment > Spherical evoirment (w sumie zalezy od mapy HDRI)

Napisano

oczywiscie masz dwie mozliwosci

Globalna: wrzucasz mape hdri do render->environment-->map

Obiektowa: wrzucasz w map rollout -> environment

 

pierwsza jest imo lepsza bo nie muli map editora, druga sie niestety renderuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności