Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam takie pytanie, jak Dodać HDR'a do obiektu by go Odbijał i żeby nie było żadnych konfliktów... Przy okazji podaje stronke z dobrymi HDR'ami :D:D

 

http://hdri.3dweave.com/

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 798
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba to bylo tak jak dobrze pamietam

# z pomoca finalRendera i jego BitmapHDR.

# W Brazilu, aby zaladowac HDRI, uzywa sie zwyklej mapy Bitmap.[chociaz mi w brazilu nie wychodz znaczy dodaje sie ale niestety nie widac]

# V-ray ma swoja mape VrayHDRI.

Napisano

pomysl , zeby cos sie w czyms odbijalo to musisz miec

 

a. powieszchnie odbicia

b. otoczenie ktore w tej powieszchni bedize sie odbijac

 

wiec teraz obiekt masz , daj mu jakiegos reflecta (jakas tam wartosc)

 

a do evoirment daj mape HDRI z zazaczoną evoirment > Spherical evoirment (w sumie zalezy od mapy HDRI)

Napisano

oczywiscie masz dwie mozliwosci

Globalna: wrzucasz mape hdri do render->environment-->map

Obiektowa: wrzucasz w map rollout -> environment

 

pierwsza jest imo lepsza bo nie muli map editora, druga sie niestety renderuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności