Napisano 11 Listopad 200519 l Witam, mam takie pytanie, jak Dodać HDR'a do obiektu by go Odbijał i żeby nie było żadnych konfliktów... Przy okazji podaje stronke z dobrymi HDR'ami :D:D http://hdri.3dweave.com/
Napisano 11 Listopad 200519 l chyba to bylo tak jak dobrze pamietam # z pomoca finalRendera i jego BitmapHDR. # W Brazilu, aby zaladowac HDRI, uzywa sie zwyklej mapy Bitmap.[chociaz mi w brazilu nie wychodz znaczy dodaje sie ale niestety nie widac] # V-ray ma swoja mape VrayHDRI.
Napisano 11 Listopad 200519 l pomysl , zeby cos sie w czyms odbijalo to musisz miec a. powieszchnie odbicia b. otoczenie ktore w tej powieszchni bedize sie odbijac wiec teraz obiekt masz , daj mu jakiegos reflecta (jakas tam wartosc) a do evoirment daj mape HDRI z zazaczoną evoirment > Spherical evoirment (w sumie zalezy od mapy HDRI)
Napisano 13 Listopad 200519 l oczywiscie masz dwie mozliwosci Globalna: wrzucasz mape hdri do render->environment-->map Obiektowa: wrzucasz w map rollout -> environment pierwsza jest imo lepsza bo nie muli map editora, druga sie niestety renderuje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto