Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Ok,

modeluje stope w Maya 6.5

Kształt początkowy to primitiv CUBE, dodałem do niej 2 subdivisions alon widh i 1 along height, przy pomocy narzędzia extrude face wymodelowałem podstawowy kształt, nastepnie aby nadać modelowi opływowy kształt konwertuje go do SUBDIV (w oknie MODIFY/CONERT/ POLYGON TO SUBDIV), niestety powstaje kształt który rozszczepia całą początkowa figurę, tzn. wszystkie linie, które wynikają z dodanych subd. i wyprowadzone w procesie EXTRUDE, oddzielają się od siebie i tworzy mi się stopa jakby z 3 palcami, tymczasem chce uzyskać spójny kształt - spójną stopę, bez żadnych rozszczepień.

Całą operację wykonuje inspirowany przez Tutorial z DIGITAL TUTORS, w którym to tutorialu robi się to bezproblemu, bez żadnych dodatkowych opcji czy edycji jakichkolwiek innych elementów.

Dlaczego nie moge uzyskac spójnego kształu?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

wiem, ze dosyć zagmatwanie przedstawiłem problem, chodzi o to, że jak tworzy się primitiv cube mozna przykładowo dodać do niego jeden subdivisions line, który przykładowo dzieli figure na 2 części, przy pomocy extrude face wyciaga się wtedy z jednego boku 2 płaszczyzny. Jednak kiedy chcemy konwertować ten polygon do figury subdivision aby uzyskac płynny kształt, to wtedy maya rozszczepia mi ta figurę wzdłuż uwtorzonej wcześniej dodatkowej linii, gdy tymczasem widziałem, iz spokojnie mozna to zrobić, a figura jest nadal spójna i bez żadnych rozszczepień. Przyznam się, że przeglądłem wszystkie opcje związane z tym postepowaniem i szlag mnie trafia :)

no nic pozdrawiam, jak ktos by był zainsteresowany pomoca, chętni epodam jakieś detale.

Napisano

Przed extrudowaniem ,sprawdź czy masz zaznaczoną opcję , Polygons->Tool Options -> Keep New Faces Together . Sprawi to że maya, będzie merge'owac wspólne vertexy, extrudowanych face'ow.

 

Pozdro.

Napisano
  • Autor

To jest to!!!!!!!! Ale ze mnie pacan myślałem, że coś podobnego będzie gdzies w opcjach narzędzi :)))))))

 

Super, dzięki serdeczne.

 

Ps. W ogóle to jest właściwie moje pierwsze zetknięcie się z 3d, no i wybrałem Maye, zapewne będę tu częściej zaglądał. Dziwna niska popularność tego softu, podobnie jak softimage, jak to jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.