Napisano 13 Listopad 200519 l Jak uzyskać efekt odbicia na powierzchni. Wrzucam częśc projektu dla przejrzystości.Chodzi oczywiście o powierzchnię blatu.I przy okazji: mam problem z uzyskaniem efektu płynu w szklance np. Coli albo herbaty.
Napisano 13 Listopad 200519 l zmień kolor w kanale reflect na inny niz czarny (czarny = bez odbić, biały = odbicia 100%) a płyn chodzi Ci o shader czy model?
Napisano 13 Listopad 200519 l Autor Rozumiem, tylko że blat(podłoże) jest bitmapą.A chodzi mi o odbicie obiektu na blacie. Tak chodzi o model. Dzięki,pozdrawiam.
Napisano 13 Listopad 200519 l reflect (im bielszy tym wieksze odbicie jeżeli używasz V-ray ) w stardardowych materiałach w kanał reflect musisz dać jakąś mapę albo użyć opcji raytrace
Napisano 13 Listopad 200519 l Jaki masz tutaj zastosowny materiał w szklance? Zwykły Standard? Zamiast niego użyj shadera Raytrace - to samo dotyczy materiału ew. płynu w szklance. O parametrach shadera raytrace najwięcej dowiesz się czytając helpa maxowego. Jesli jednak przeszedłeś na "next level", to poczytaj o v-ray'u czy mental'u. pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto