Krystian Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Jak uzyskać efekt odbicia na powierzchni. Wrzucam częśc projektu dla przejrzystości.Chodzi oczywiście o powierzchnię blatu.I przy okazji: mam problem z uzyskaniem efektu płynu w szklance np. Coli albo herbaty.
AGmakonts Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 zmień kolor w kanale reflect na inny niz czarny (czarny = bez odbić, biały = odbicia 100%) a płyn chodzi Ci o shader czy model?
Krystian Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 Rozumiem, tylko że blat(podłoże) jest bitmapą.A chodzi mi o odbicie obiektu na blacie. Tak chodzi o model. Dzięki,pozdrawiam.
Bacry Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 polecam F1 i do tego tutoriale, na max3d.pl jest trochę do poczytania.
gregorjan Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 reflect (im bielszy tym wieksze odbicie jeżeli używasz V-ray ) w stardardowych materiałach w kanał reflect musisz dać jakąś mapę albo użyć opcji raytrace
piotrek Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Jaki masz tutaj zastosowny materiał w szklance? Zwykły Standard? Zamiast niego użyj shadera Raytrace - to samo dotyczy materiału ew. płynu w szklance. O parametrach shadera raytrace najwięcej dowiesz się czytając helpa maxowego. Jesli jednak przeszedłeś na "next level", to poczytaj o v-ray'u czy mental'u. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się