Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak uzyskać efekt odbicia na powierzchni. Wrzucam częśc projektu dla przejrzystości.Chodzi oczywiście o powierzchnię blatu.I przy okazji: mam problem z uzyskaniem efektu płynu w szklance np. Coli albo herbaty.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zmień kolor w kanale reflect na inny niz czarny

(czarny = bez odbić, biały = odbicia 100%) a płyn chodzi Ci o shader czy model?

Napisano
  • Autor

Rozumiem, tylko że blat(podłoże) jest bitmapą.A chodzi mi o odbicie obiektu na blacie.

Tak chodzi o model.

Dzięki,pozdrawiam.

Napisano

reflect (im bielszy tym wieksze odbicie jeżeli używasz V-ray ) w stardardowych materiałach w kanał reflect musisz dać jakąś mapę albo użyć opcji raytrace

Napisano

Jaki masz tutaj zastosowny materiał w szklance?

Zwykły Standard? Zamiast niego użyj shadera Raytrace - to samo dotyczy materiału ew. płynu w szklance. O parametrach shadera raytrace najwięcej dowiesz się czytając helpa maxowego.

 

Jesli jednak przeszedłeś na "next level", to poczytaj o v-ray'u czy mental'u.

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności