Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

polymodelling zawsze daje wieksze mozliwosci , i nie rozumiem o co chodzi z tą techniką ;] kazdy lubi co innego (inni polymodelling , box modelling , spline surface , nurbs)

 

w arch raczej nie masz zbytnio duzego pola manewru i mysle ze jedynie polymodelling tu sprawdza sie dobrze

Napisano

obecnie w architekturze coraz czesciej z tego co slyszalem staje sie modne dosc szybkie a dajace fajne efekty modelowanie za pomoca boxow np budynkow itp...gdzie obok nich stawia sie np malutkie postacie czy drzewka...w pewnym sensie wyglada to jak makieta zrobiona odrecznie ale w 3d...i czesto znacznie skraca czas pracy nad projektem....a jesli chodzi o wnetrza to nie wiem:p

Napisano

w szybkim modelowaniu brył budynków osobiście stosuję box-modelling zazwyczaj na etapie koncepcji łatwo można je modyfikować. chyba łatwiej niz spine. nie ma chyba uniwersalnego rozwiązania. kwestia przyzwyczajenia, treningu i późniejszych wymagań/efektow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności