Jump to content

projekt budynku


kondrad

Recommended Posts

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

polymodelling zawsze daje wieksze mozliwosci , i nie rozumiem o co chodzi z tą techniką ;] kazdy lubi co innego (inni polymodelling , box modelling , spline surface , nurbs)

 

w arch raczej nie masz zbytnio duzego pola manewru i mysle ze jedynie polymodelling tu sprawdza sie dobrze

Link to comment
Share on other sites

obecnie w architekturze coraz czesciej z tego co slyszalem staje sie modne dosc szybkie a dajace fajne efekty modelowanie za pomoca boxow np budynkow itp...gdzie obok nich stawia sie np malutkie postacie czy drzewka...w pewnym sensie wyglada to jak makieta zrobiona odrecznie ale w 3d...i czesto znacznie skraca czas pracy nad projektem....a jesli chodzi o wnetrza to nie wiem:p

Link to comment
Share on other sites

w szybkim modelowaniu brył budynków osobiście stosuję box-modelling zazwyczaj na etapie koncepcji łatwo można je modyfikować. chyba łatwiej niz spine. nie ma chyba uniwersalnego rozwiązania. kwestia przyzwyczajenia, treningu i późniejszych wymagań/efektow

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy