Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

UPDATE

---

Trzeci obrazek ze screenami. Dodane nowe uszy, materiał skóropodobny. Poprawiona nieco siatka głowy (okolice oczu, etc).

 

---

Mój wogóle pierwszy model w 3D. Użyty program to 3D Studio 7. Zaczynam się bawić dopiero w trzech wymiarach. Co do tej głowy to imperfekcje są widziane gołym okiem ale mam nadzieję, że przymkniecie na to oko bo i sam ja je widze. Obiekt zrobiony wzgledem tutoriala. Tylko uszy to mój własny wymysł. Mam prosbe nie tyle, co do wskazywania błędów ale do porady, co zrobić by obie półkule miały jednolitą warstwę? Jak widać na załączonym obrazku różnią się (mirror -> instance). Poza tym chciałbym dorobić włosy tej kreaturze :) Mam tutoriala do tego lecz nie wiem jaki plugin jest w nim użyty. Koleś rysuje kilka kolorowych lini falowanych na głowie jakiejś (modyfikator paint hair) i ustawia jakieś opcje względem tego. Nie znalazłem takiego pluginu pod nazwą hair paint czy podobną. Czy to shug fru? Czy inny wynalazek? Byłbym wdzięczny za podpowiedź. To tyle chyba. Teraz proszę o krytykę z pozostawieniem w pamięci tego, iż to mój pierwszy model 3D.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

smieszny ten 'elf'... popracuj nad rozmieszczeniem elementow na tej facjacie ;)... skoro umiesz juz tak wymodelowac twarz to z proporcjami nie powinienes miec problemu... kwestia wyczucia tylko. jezeli chodzi o polowki to proponuje uzyc 'symmetry' a nie 'mirror'. ustaw jakis próg (threshold) w zaleznosci od jednostek w ktorych robisz. co do wlosow to roznie... moze byc shag fur, shag hair, ostatnia wersja maxa tj 8 tez juz ma plugin do wlosow. pokaz siatke tego elfa i zycze wytrwalosci... mi np czesto na poczatku jej brakowalo...

pozdrawiam

Napisano

No nie ! Nowi są coraz lepsi !:P Naprawde, jeżeli to jest twoj pierwszy obiekt, i nikt Ci niepomagal to jak na początek REWELACJA. Sam model pozostawia jeszcze troche do zyczenia... ale mi się podoba. pokaz siate

Napisano

no fakt jak na pierwszy model to jest git. Tylko wysun mu oczy ze srodka glowy i wywal pare werteksow na czole min. bo kanty jakies wchodza (no chyba ze tak ma byc) Pozdrawiam

Napisano

Nowy zalocznik doday (siatka zaimplikowana) Usunalem tamte brzydkie uszy. Poprawielem pare bledow... chociaz miejsca kolo oczu dalej zle zrobione. Zdobywam wyczucie. Jeszcze troszke bardziej znieksztalcilem mu twarz, sczegolnie nos :) Jeszce kmina z wlosami potrzebna mi bedzie i uszy to jak zdobede wiecej doswiadczenia.

Napisano

postawiles sobie wysoko poprzeczke zaczynajac od glowy ;)... popracuj nad sciankami, masz tam kilka mocno "nieprzepisowych"... o ile w obiektach organicznych trojkaty w niektorych miejscach spisuja sie wporzadku, tak scianki o liczbie wierzcholkow wiekszej niz 4 nie spisuja sie nigdzie... zawsze sa z nimi problemy. na nosie masz scianke, o ile dobrze policzylem, 9 wierzcholkowa. wprowadz tam odpowiednie podzialy i bedziesz mial wieksza kontrole nad siatka.

 

taka mala rada... nie wiem czy to stosujesz... do kontroli siatki na biezaco przydaje sie bardzo przycisk ktory zaznaczylem na zielono

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności