Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To chyba jest małe wyzwanie : chodzi o renderowanie vraye'm obiketów eksportowanych z nemetschka - programu CAD - generalnie jest problem ze szkłem - na szkle vrayowskim - sie to po prostu wykłada dając efekt odbicie, przełamanie na bryle i czerni jednocześnie - eksportuję to przez 3dsa - do poniższego wstawiłem sferę i boxa z maksa - wszystko jest ok ... pytałem już wielu osób i nikt nie wie - ustaliłem, że nie zależy to od geometrii..tylko od czego ?f:\01.jpg01.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

wstawiłem - render sceny - generalnie problemy czyli porzejscie od szkła do czarnego wychodzą w miejscach dziwnych - nie zależą od geometrii ..

Napisano
  • Autor

konwersja do POly pomogła częściowo - tzn na dachu jest odbicie tylko ale obiekty - szkło w oknach - prostokąt bez grubości pozostały czarne .. czy to faktycznie konwesrja geometrii - moge dodać , ze standardowo - na eksporcie z tego CAD - wszystkie materiały wymagają double sided - bo inaczej widzi jeden tylk powierzchnie ścian i brył;

 

po konwersji do POly - dach totalne odbicie - bez przesorczystosci, okna czarne011q.jpg

Napisano
  • Autor

materiały szkła vraya - vraymtl - i reflection > falloff>fresnel

próbowałem już inaczej na różne sposoby - bez efektu

ten materiał jest przypisany dla szkła w oknach i dla powierzchni dachu - na dach dałem - po to aby było to czytelne, co się dzieje -

generealnie jakiegokolwiek elementu bym nie zaznaczył - część z nich zachowuje się jak szkło, cześć odbija wszystko w całości, część jest poprostu czarna

 

zamiana geometri na poly -wg poprzedniego posta- coś dała, ale nie bardzo o to chodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności