Spyra Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 To mój pierwszy wpis witam wszystkich Mam wykonane złożeniowe modele w Mechanical Desktop dwg jak najlepiej przedostać się do 3ds Max aby renderować cały model z możliwością nakładania tekstur na poszczególne elementy itd. Generalnie chodzi mi o większe rozdzielczości niż 4096x4096 pikseli.
La R Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 3ds max posiada możliwość importu z formatu dwg, polecenie file->import, więc nie widze problemu najmniejszego...
Spyra Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 Tak... nie ma najmniejszego problemu a jednak idzie zgłupieć. Importuję plik DWG pojawia się zakładka AutoCAD DXF/DWG import options i zaczyna się... po pierwsze skala i wymiary które nie mają nic wspólnego z tymi rzeczywistymi z mechanical desktop jeśli zastosuję Rescale i mm to pojawiają się prawie rzeczywiste wymiary .. i statek kosmiczny w oknie zamiast prostego detalu. Jeśli już nie używam rescale to pojawia sie detal tak jak go widzę w mechanical tyle tylko że nie jako pełna bryła ale model stworzony z "rurek" których grubość mogę regulować w zakładce Spline rendering. Bardzo proszę o wskazanie odpowiednich ustawień w zakładce Import options ewentualnie na odpowiedź czy w ogóle jest sens prób importowo- eksportowych czy też modelowania od podstaw m 3ds aby uniknąć dalszych problemów z dwg tudzież innymi formatami o których jeszcze nie wiem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się