Napisano 21 Listopad 200519 l To mój pierwszy wpis witam wszystkich Mam wykonane złożeniowe modele w Mechanical Desktop dwg jak najlepiej przedostać się do 3ds Max aby renderować cały model z możliwością nakładania tekstur na poszczególne elementy itd. Generalnie chodzi mi o większe rozdzielczości niż 4096x4096 pikseli.
Napisano 21 Listopad 200519 l 3ds max posiada możliwość importu z formatu dwg, polecenie file->import, więc nie widze problemu najmniejszego...
Napisano 27 Listopad 200519 l Autor Tak... nie ma najmniejszego problemu a jednak idzie zgłupieć. Importuję plik DWG pojawia się zakładka AutoCAD DXF/DWG import options i zaczyna się... po pierwsze skala i wymiary które nie mają nic wspólnego z tymi rzeczywistymi z mechanical desktop jeśli zastosuję Rescale i mm to pojawiają się prawie rzeczywiste wymiary .. i statek kosmiczny w oknie zamiast prostego detalu. Jeśli już nie używam rescale to pojawia sie detal tak jak go widzę w mechanical tyle tylko że nie jako pełna bryła ale model stworzony z "rurek" których grubość mogę regulować w zakładce Spline rendering. Bardzo proszę o wskazanie odpowiednich ustawień w zakładce Import options ewentualnie na odpowiedź czy w ogóle jest sens prób importowo- eksportowych czy też modelowania od podstaw m 3ds aby uniknąć dalszych problemów z dwg tudzież innymi formatami o których jeszcze nie wiem...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto