Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka pytko znacie :)

Natomiast pliska nie piście jak to sie robi tylko wyślijcie link do tutka bo ten z max.3d.pl coś nie działa :/ było by miło jakby to szkło było już podczas modelowania przezroczyste a nie dopiero jak wyręderuje :)

 

 

P.S. jak pomyliłem działy to sory :)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jak chcesz zeby cos bylo przeźroczyste w oknach viewportu to sobie zaznacz ten obiekt , przycisnij na nim prawy przycisk , wejdz w preferences > i zaznacz "see trough"

Napisano

Podczas modelowania przezroczysty to może być każdy obiekt, wciśnij alt-x (w maxie) inaczej to już mamy raytracing w czasie rzeczywistym, a to już inna bajka :) Co do robienia szkła to tyle już tego na forum i w sieci jest że wystarczy poświęcić 15 min, na szukanie.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności