Dark Engel Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 Siemka pytko znacie :) Natomiast pliska nie piście jak to sie robi tylko wyślijcie link do tutka bo ten z max.3d.pl coś nie działa :/ było by miło jakby to szkło było już podczas modelowania przezroczyste a nie dopiero jak wyręderuje :) P.S. jak pomyliłem działy to sory :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 jak chcesz zeby cos bylo przeźroczyste w oknach viewportu to sobie zaznacz ten obiekt , przycisnij na nim prawy przycisk , wejdz w preferences > i zaznacz "see trough" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 Podczas modelowania przezroczysty to może być każdy obiekt, wciśnij alt-x (w maxie) inaczej to już mamy raytracing w czasie rzeczywistym, a to już inna bajka :) Co do robienia szkła to tyle już tego na forum i w sieci jest że wystarczy poświęcić 15 min, na szukanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się