Napisano 22 Listopad 200519 l Siemka pytko znacie :) Natomiast pliska nie piście jak to sie robi tylko wyślijcie link do tutka bo ten z max.3d.pl coś nie działa :/ było by miło jakby to szkło było już podczas modelowania przezroczyste a nie dopiero jak wyręderuje :) P.S. jak pomyliłem działy to sory :)
Napisano 22 Listopad 200519 l jak chcesz zeby cos bylo przeźroczyste w oknach viewportu to sobie zaznacz ten obiekt , przycisnij na nim prawy przycisk , wejdz w preferences > i zaznacz "see trough"
Napisano 22 Listopad 200519 l Podczas modelowania przezroczysty to może być każdy obiekt, wciśnij alt-x (w maxie) inaczej to już mamy raytracing w czasie rzeczywistym, a to już inna bajka :) Co do robienia szkła to tyle już tego na forum i w sieci jest że wystarczy poświęcić 15 min, na szukanie. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto