Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemka pytko znacie :)

Natomiast pliska nie piście jak to sie robi tylko wyślijcie link do tutka bo ten z max.3d.pl coś nie działa :/ było by miło jakby to szkło było już podczas modelowania przezroczyste a nie dopiero jak wyręderuje :)

 

 

P.S. jak pomyliłem działy to sory :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 890
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak chcesz zeby cos bylo przeźroczyste w oknach viewportu to sobie zaznacz ten obiekt , przycisnij na nim prawy przycisk , wejdz w preferences > i zaznacz "see trough"

Napisano

Podczas modelowania przezroczysty to może być każdy obiekt, wciśnij alt-x (w maxie) inaczej to już mamy raytracing w czasie rzeczywistym, a to już inna bajka :) Co do robienia szkła to tyle już tego na forum i w sieci jest że wystarczy poświęcić 15 min, na szukanie.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności