Jump to content

Featured Replies

Posted

Czy ktoś może wie jak postwić linie za pomocą skryptu. Mi po użyciu następującej komendy:

line randerable:true segment:1 length:10 UseViewportSettings:true

pojawia się tylko normal pierwszego verteksa ale samego verteksa tam nie widze. Co robie nie tak?

  • Replies 3
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Na razie masz jedynie obiekt typu line, ale nie zdefiniowales w nim zadnych vertexow. Dodajesz je przy pomocy addKnot.

  • Author

Dzięki Lechoo za kaolejną cenną rade. Mam jednak problem z ustwieniem kolejnych Knot\'ów w lnini. Napisałem taki kawałek kodu:

 

lin = line randerable:true segment:2 length:10 UseWiewportSettings:true

addKnot lin 1 #corner #line poz -- \"poz\" - zdefiniowny wcześniej point3

 

i wywala mi

 

shape spline index out of range:1 zamiast 1 może być każda inna liczba na którą ją zamienie

 

to gdze właściwie określa sę zakres shape spline index?

 

Problem polega na tym ze line jest tylko \"pojemnikiem\" na splajny, zeby cokolwiek zobaczyc w viewporcie musisz tam \"wrzucic\" splajna i zdefinioawc mu conajmniej 2 vertexy. Ten blad wyskakuje poniewaz chcesz dodac vertex do pierwszego splajna w shapie a tego splajna jeszcze nie zdefiniowales. Mam nadzieje ze za bardzo nie zagmatwalem. Napisalem cos takiego:

 

lin = line randerable:true segment:2 length:10 UseWiewportSettings:true

convertToSplineShape lin

new_line = addNewSpline lin

addKnot lin new_line #corner #line [0,0,0]

addKnot lin new_line #corner #line [10,0,0]

updateShape lin

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy