3dsmaxman Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Oto moje 2 (narazie) obiekto do projektu kopalnii: wagonik z weglem oraz lampa naftowa. Zalezy mi glownie na konstruktywnej krytyce, gdyz wkrotce mam dwa tygodnie wolnego od gimnazjum i bede mial sporo czasu na tworzenie :) Sadze, ze jak sporo popracuje to wyjdzie z tych elementow ladna scenka. W razie problemow licze na wasze wsparcie. Materialow raczej nie bede robil, ewentualnie w ostatnie fazie, gdy juz bede to wszystko do kupy skladal. Powody sa dwa: nie posiadam zadnego pozadnego programu do obrobki 2d (powiedzcie mi, czy gimp wystarcza? ;) oraz nie uczylem sie nigdy jak tworzyc dobre texturki. Ps. W najblizszym czasie prosty kilof i lopata, byc moze kask robotniczy
chveti Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Ładne , jak robiles ten węgiel(?) w wagoniku?
javor Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 zapowiada się ładnie i szczegółowo ale ten węgiel chyba powinien być większy, o różnych wielkościach i powinien mieć troche ostrzejsze krawędzie chociaż z drugiej strony będzie czarny i nikt tego nie zauważy :)
3dsmaxman Napisano 27 Listopad 2005 Autor Napisano 27 Listopad 2005 Wegiel to sphere (10 segmentow) z modyfikatorem noise (fractal, roughness 1, X,Y,Z: 10) rozproszona na losowych sciankach plaszczyzny Rozpraszalem tyko dwa typy wegla, wiec pewno dlatego wyglada dosc jednolicie, dzieki za zwrocenie uwagi. A ciekawe, bo wlasnie staralem sie tego nie robic zbyt szczegolowo (kompromis miedzy szczegolem, a jakoscia).
wizz Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Już jest świetnie, bardzo klimatczne modele, mam nadzieje że texturki tez takie będą :D pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się