Skocz do zawartości

Obiekty 3D: Kopalnia


3dsmaxman

Rekomendowane odpowiedzi

Oto moje 2 (narazie) obiekto do projektu kopalnii: wagonik z weglem oraz lampa naftowa.

 

Zalezy mi glownie na konstruktywnej krytyce, gdyz wkrotce mam dwa tygodnie wolnego od gimnazjum i bede mial sporo czasu na tworzenie :)

 

Sadze, ze jak sporo popracuje to wyjdzie z tych elementow ladna scenka. W razie problemow licze na wasze wsparcie.

 

Materialow raczej nie bede robil, ewentualnie w ostatnie fazie, gdy juz bede to wszystko do kupy skladal. Powody sa dwa: nie posiadam zadnego pozadnego programu do obrobki 2d (powiedzcie mi, czy gimp wystarcza? ;) oraz nie uczylem sie nigdy jak tworzyc dobre texturki.

 

Ps. W najblizszym czasie prosty kilof i lopata, byc moze kask robotniczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Wegiel to sphere (10 segmentow) z modyfikatorem noise (fractal, roughness 1, X,Y,Z: 10) rozproszona na losowych sciankach plaszczyzny

 

Rozpraszalem tyko dwa typy wegla, wiec pewno dlatego wyglada dosc jednolicie, dzieki za zwrocenie uwagi.

 

A ciekawe, bo wlasnie staralem sie tego nie robic zbyt szczegolowo (kompromis miedzy szczegolem, a jakoscia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności