Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Oto moje 2 (narazie) obiekto do projektu kopalnii: wagonik z weglem oraz lampa naftowa.

 

Zalezy mi glownie na konstruktywnej krytyce, gdyz wkrotce mam dwa tygodnie wolnego od gimnazjum i bede mial sporo czasu na tworzenie :)

 

Sadze, ze jak sporo popracuje to wyjdzie z tych elementow ladna scenka. W razie problemow licze na wasze wsparcie.

 

Materialow raczej nie bede robil, ewentualnie w ostatnie fazie, gdy juz bede to wszystko do kupy skladal. Powody sa dwa: nie posiadam zadnego pozadnego programu do obrobki 2d (powiedzcie mi, czy gimp wystarcza? ;) oraz nie uczylem sie nigdy jak tworzyc dobre texturki.

 

Ps. W najblizszym czasie prosty kilof i lopata, byc moze kask robotniczy

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 924
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zapowiada się ładnie i szczegółowo ale ten węgiel chyba powinien być większy, o różnych wielkościach i powinien mieć troche ostrzejsze krawędzie

chociaż z drugiej strony będzie czarny i nikt tego nie zauważy :)

Napisano
  • Autor

Wegiel to sphere (10 segmentow) z modyfikatorem noise (fractal, roughness 1, X,Y,Z: 10) rozproszona na losowych sciankach plaszczyzny

 

Rozpraszalem tyko dwa typy wegla, wiec pewno dlatego wyglada dosc jednolicie, dzieki za zwrocenie uwagi.

 

A ciekawe, bo wlasnie staralem sie tego nie robic zbyt szczegolowo (kompromis miedzy szczegolem, a jakoscia).

Napisano

Już jest świetnie, bardzo klimatczne modele, mam nadzieje że texturki tez takie będą :D

 

pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności