Napisano 27 Listopad 200519 l Oto moje 2 (narazie) obiekto do projektu kopalnii: wagonik z weglem oraz lampa naftowa. Zalezy mi glownie na konstruktywnej krytyce, gdyz wkrotce mam dwa tygodnie wolnego od gimnazjum i bede mial sporo czasu na tworzenie :) Sadze, ze jak sporo popracuje to wyjdzie z tych elementow ladna scenka. W razie problemow licze na wasze wsparcie. Materialow raczej nie bede robil, ewentualnie w ostatnie fazie, gdy juz bede to wszystko do kupy skladal. Powody sa dwa: nie posiadam zadnego pozadnego programu do obrobki 2d (powiedzcie mi, czy gimp wystarcza? ;) oraz nie uczylem sie nigdy jak tworzyc dobre texturki. Ps. W najblizszym czasie prosty kilof i lopata, byc moze kask robotniczy
Napisano 27 Listopad 200519 l zapowiada się ładnie i szczegółowo ale ten węgiel chyba powinien być większy, o różnych wielkościach i powinien mieć troche ostrzejsze krawędzie chociaż z drugiej strony będzie czarny i nikt tego nie zauważy :)
Napisano 27 Listopad 200519 l Autor Wegiel to sphere (10 segmentow) z modyfikatorem noise (fractal, roughness 1, X,Y,Z: 10) rozproszona na losowych sciankach plaszczyzny Rozpraszalem tyko dwa typy wegla, wiec pewno dlatego wyglada dosc jednolicie, dzieki za zwrocenie uwagi. A ciekawe, bo wlasnie staralem sie tego nie robic zbyt szczegolowo (kompromis miedzy szczegolem, a jakoscia).
Napisano 27 Listopad 200519 l Już jest świetnie, bardzo klimatczne modele, mam nadzieje że texturki tez takie będą :D pozdro.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto