remi Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 nie wiedziałem gdzie to dać więc pisze tu: wyeksportowałem sobie właśnie model z 3ds maxa do HL 2 z normal mapą. w 3d maxie normal bump na modelu low poly wygląda wręcz fenomenalnie, ale w silniku source - porażka. tzn. wiem na 90%, że robie wszystko dobrze, dodałem cube mape, bawiłem się oświetleniem, ustawiałem specularity. w HL normal bump jest przy każdym ustawieniu słabo widoczny i wydaje mi się, że właściwie ogranicza się do odblasków specular. mylę się (oby tak bo ogólnie silnik spoko)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gacu666 Napisano 28 Listopad 2005 Share Napisano 28 Listopad 2005 Czy napewno w HL2 są normal mapy ? mnie sie wydawało, że nie ma, może w tym tkwi problem. Jednak z ciekawości :> pokaż obrazek z Maxa i w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 Może coś w materiale skopałeś ? Jaki masz VMT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remi Napisano 29 Listopad 2005 Autor Share Napisano 29 Listopad 2005 "VertexLitGeneric" { "$baseTexture" "models\rem/kolumna" "$bumpmap" "models\rem/kolumna_normal" "$surfaceprop" "concrete" "$model" 1 "$envmap" "env_cubemap" "$envmaptint" "[.1 .1 .1]" "$envmapcontrast" 1 //"$normalmapalphaenvmapmask" 1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remi Napisano 29 Listopad 2005 Autor Share Napisano 29 Listopad 2005 w maxie obiekt ma całe 64 faces w hl2 normalne widać tylko na samej górze kolumny. ponado np. przejścia między ostrymi krawędziami w maxie są płynne dzięki normal mapie, w hl są ostre mimo normal mapy. p.s. niech admin coś zrobi z tą wielkością załączników. za małe są! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 Cholera- zabij a nie wiem. Materiał jest ok z tego co widzę, jakby nie był multilayered to by się nie wyświetlał już na starcie. Jedyne co kojarzę (ale nie dam złamanego grosza że to jest przyczyną) to to że bump mapping może się gryźć z envmap. Może spróbuj- zobacza- innych pomysłów nie mam. BTW- level dłubiesz w maxie ? Ciężkawy nie będzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remi Napisano 29 Listopad 2005 Autor Share Napisano 29 Listopad 2005 Cynamon: wyłączyłem w hamerze light environment i ustawiłem światła omni identycznie jak w maxie i też kicha. RK: envmap jest ok. w maxie dłubie, a jakże, nie samymi brushami level designer żyje;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korzen303 Napisano 1 Grudzień 2005 Share Napisano 1 Grudzień 2005 Ja tam sie nie znam dobrze na temacie, ale intuicja mi podpowiada, ze moze to byc kwestia NormalMap Space (World, Screen, Local, Tangent) przy projekcji mapy (Projection Mapping/Options) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się