Skocz do zawartości

remi

Members
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    przeważnie poznań

remi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. skonczyłem własnie hl2, w sumie to jedyna gra którą w całości przeszedłem. nie każdemu się spodoba ta liniowość i te akrobacje które trzeba było miejscami wykonywać ale klimat mnie wciągnął. nie żałuje ani złotówki wydanej na tą grę.
  2. no niby wszystko pięknie i w ogóle ale co zamierzasz dalej zrobić z tym modelem? ma tak stac w T-stance? kolesie z forum będą podziwiali detale modelingu ale co dalej? ma robić za rzeźbę? jest tak nasrane polygonami, że nawet teksturować jest ciężko, a co dopiero skinować i animować. czepiam się bo dla mnie jak się robi postać to po to żeby ją wprowadzić w ruch.
  3. ja pierwszy! w końcu jakaś niezależna strzelanka, bo rpgów nie lubie. nie ma to jak stare dobre wykańczanie faszystów
  4. ziomuś: duże firmy w polsce;) tzn. masz na myśli techland, cd projekt, people can fly. każda szuka po kilku ludzi z róznych działek. faktycznie full tego. a inne firmy? nie wiem czy dużo można wyciagnąć z produkcji typu maluch racer czy coś w tym stylu i chyba nie zarabia się tam kokosów.
  5. trident, w Szkocji z tego co wiem jest teraz duzo ofert z game industry, a w polszcze co? g**no
  6. no to by było piękne co piszesz trident ale... 1. mało jest firm tworzących gry w polszcze 2. jest wielu świetnych grafików gotowych na zawołanie się przeprowadzić 3. przesyłanie przez neta lokacji na kilkadziesiąt mega może być uciążliwe 4. samo wymodelowanie i oteksturowanie czegoś tam to połowa sukcesu. trzeba to jeszcze wyeksportować i sprawdzić w grze razem z innym stuffem
  7. ne zorbisz dobrych drzew jesli dopieor zaczynsz;D
  8. dyskretnie komponuje się z otoczeniem;D
  9. remi

    mapowanie normalnych w HL 2

    Cynamon: wyłączyłem w hamerze light environment i ustawiłem światła omni identycznie jak w maxie i też kicha. RK: envmap jest ok. w maxie dłubie, a jakże, nie samymi brushami level designer żyje;)
  10. remi

    mapowanie normalnych w HL 2

    w maxie obiekt ma całe 64 faces w hl2 normalne widać tylko na samej górze kolumny. ponado np. przejścia między ostrymi krawędziami w maxie są płynne dzięki normal mapie, w hl są ostre mimo normal mapy. p.s. niech admin coś zrobi z tą wielkością załączników. za małe są!
  11. remi

    mapowanie normalnych w HL 2

    "VertexLitGeneric" { "$baseTexture" "models\rem/kolumna" "$bumpmap" "models\rem/kolumna_normal" "$surfaceprop" "concrete" "$model" 1 "$envmap" "env_cubemap" "$envmaptint" "[.1 .1 .1]" "$envmapcontrast" 1 //"$normalmapalphaenvmapmask" 1 }
  12. zaznacz obiekt. wpisz w listenerze np. $.pos = $.pos.x + wartość aby przesunąć wzdłuż jednej osi i enter na numerycznej
  13. remi

    formaty qc i smd

    pliku qc nie otworzysz bo zawiera on tylko nazwę pliku smd i tekstur przez niego używanych. a do smd poszukaj importera. zdaje się, że jest tylko jeden, więc nie będziesz miał dylematów;)
  14. nie wiedziałem gdzie to dać więc pisze tu: wyeksportowałem sobie właśnie model z 3ds maxa do HL 2 z normal mapą. w 3d maxie normal bump na modelu low poly wygląda wręcz fenomenalnie, ale w silniku source - porażka. tzn. wiem na 90%, że robie wszystko dobrze, dodałem cube mape, bawiłem się oświetleniem, ustawiałem specularity. w HL normal bump jest przy każdym ustawieniu słabo widoczny i wydaje mi się, że właściwie ogranicza się do odblasków specular. mylę się (oby tak bo ogólnie silnik spoko)?
  15. z pewnością są ciekawsze i lepiej płatne zawody. trzeba jednak też wziąc pod uwagę własne predyspozycje, realia rynku pracy itp. mnie w 3d podoba się to, że wiesz dokładnie za co dostajesz kasę, mniej zależy od szczęścia i znajomości. a czy ktokolwiek kto zajmował się 3d zdołał się skutecznie przekwalifikować? w moim przypadku to taki wręcz nałóg i nawet jakbym zarabiał 8 tyś. w banku to i tak coś bym tam tworzył...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności