Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

chiałbym zrobić coś takiego:

 

na plain'a nakładam texture np: asfalt

 

potem chciałbym na to nałożyć texturę z plamą tzn. plama jest normalna w jednym kolorze a reszta textury jest z kanałem alpha

 

no więc jak nałożyć taką texturę z palmą na tą texturę z asfaltem ???

 

chciałbym zrobić w ten sposób np: kałurzę

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo prosto - użyj materiału composite - w 1 slocie dajesz asfalt , w 2 dajesz ciemniejszy materiał na plamę ale w opacity dodajesz namalowany jej kształt. Jeżeli chcesz zrobić kałużę to lepiej będzie to wymodelować i zrobić "prawdziwe" zagłębienie.

p.s. w kanale composite możesz dodać więcej materiałów z zabrudzeniami asfaltu, z namalowanymi pasami itp pamiętaj tylko że każdy z tych materiałów musi mieć kanał alfa żeby było widać wszystkie pozostałe warstwy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności