gucias Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 witam chiałbym zrobić coś takiego: na plain'a nakładam texture np: asfalt potem chciałbym na to nałożyć texturę z plamą tzn. plama jest normalna w jednym kolorze a reszta textury jest z kanałem alpha no więc jak nałożyć taką texturę z palmą na tą texturę z asfaltem ??? chciałbym zrobić w ten sposób np: kałurzę pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 bardzo prosto - użyj materiału composite - w 1 slocie dajesz asfalt , w 2 dajesz ciemniejszy materiał na plamę ale w opacity dodajesz namalowany jej kształt. Jeżeli chcesz zrobić kałużę to lepiej będzie to wymodelować i zrobić "prawdziwe" zagłębienie. p.s. w kanale composite możesz dodać więcej materiałów z zabrudzeniami asfaltu, z namalowanymi pasami itp pamiętaj tylko że każdy z tych materiałów musi mieć kanał alfa żeby było widać wszystkie pozostałe warstwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 i jeszcze jedno: w stosie materiałów w composite na wierzchu jest zawsze ten materiał, który w stosie jest najniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gucias Napisano 29 Listopad 2005 Autor Share Napisano 29 Listopad 2005 serdeczne dzieki ! :) a czy ta metoda także dotyczy materiałów w Vrayu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się