Napisano 2 Grudzień 200519 l chodzi mi o zrobienie czegos na wzor spowolnienia czasu ( 'bullet time'a ) z matrixa badz paru gier ( chocby ostatni f.e.a.r ). dodaje ze chodzi mi o zrobionie czegos takiego w klipie wideo. wiem ze da sie cos takiego zrobic poprzez zmniejszenie liczby wyswietlanych klatek na sekunde w klipie, z tym ze na moim aparacie ( 30 fps ) wychodzi tylko 'niewielkie' spowolnienie. jezeli ktos zna jakis sposob na wykonanie tego efektu bez bardziej zaawansowanego sprzetu ( kamera etc ) prosze o pomoc. pozdrawiam
Napisano 2 Grudzień 200519 l Zrób tak: Weź kilka(naście/dziesiąt) aparatów (ew. kamer) ustaw je na łuku lub prostej i jednym momencie wszystkimi wykonaj zdjęcie. Później zmontuj w filmik i masz efekt bez użycia pro sprzętu :) Na forum był już chyba taki topic tylko, o ile pamiętam, chodziło o 3ds max, ale może pomoże.
Napisano 3 Grudzień 200519 l Autor Weź kilka(naście/dziesiąt) aparatów (ew. kamer) ustaw je na łuku lub prostej i jednym momencie wszystkimi wykonaj zdjęcie. Później zmontuj w filmik i masz efekt bez użycia pro sprzętu :) pomoc raczej pomoze ale gdzie ja dorwe tyle aparatow ? :) moze sie uda. jak ktos ma jakis inny pomysl to pisac. ja np myslalem na robieniem zdjec seryjnych , z tym ze aktor musial by sie ruszac troche wolniej.
Napisano 3 Grudzień 200519 l Też mogłoby być, ale efekt będzie raczej nienaturalny. Zależy też jaka to ma być scenka, bo jeżeli ma skakać, to trudno, aby spadał w zwolnionym tempie :)
Napisano 3 Grudzień 200519 l http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=11515 a lot kamery dookola robisz po prostu kilka zdjec pod roznymi katami, a aktor powtarza czynnosc, pozniej morphujesz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto