Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam pytanie w jaki sposób mogę ukryć krawędzie łączenia powtarzających się map bitowych azeby dany obiekt wyglądał naprawde realistycznie dzieki z góry Kongo

może ktoś ma jakiś skan opisu jak to zrobić

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kongo: zrob wieksza mape textury i a nie rob tilingu

VGT: widze ze sie uwziales ;p

Napisano

wlasnie, znacie jakies programy do mieszania tekstur? slyszalem cos o texturemixer.

Napisano

ja tam bym uzyl photoshop, ulozyl kilka layerow textur i gumkowal kolejne

Napisano

znaczy, ze w dobry sposob zrobi ci dokladnie to co chcesz (zrobi niepowtazajaca sie teksture), ale przy niektorych teksturach sie zawiesza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności