Napisano 5 Grudzień 200519 l Witam mam pytanie w jaki sposób mogę ukryć krawędzie łączenia powtarzających się map bitowych azeby dany obiekt wyglądał naprawde realistycznie dzieki z góry Kongo może ktoś ma jakiś skan opisu jak to zrobić
Napisano 5 Grudzień 200519 l kongo: zrob wieksza mape textury i a nie rob tilingu VGT: widze ze sie uwziales ;p
Napisano 6 Grudzień 200519 l jest też fajny, acz nieco niestabilny plugin do gimpa: http://www.manucornet.net/Informatique/Texturize.php
Napisano 6 Grudzień 200519 l wlasnie, znacie jakies programy do mieszania tekstur? slyszalem cos o texturemixer.
Napisano 6 Grudzień 200519 l ja tam bym uzyl photoshop, ulozyl kilka layerow textur i gumkowal kolejne
Napisano 6 Grudzień 200519 l Autor heya fajnie ze sie temat rozwiną faktycznie --adobe (będe musiał się pobawić) a co do tego programu http://www.manucornet.net/Informatique/Texturize.php jest też fajny, acz nieco niestabilny plugin do gimpa: to znaczy ?
Napisano 7 Grudzień 200519 l znaczy, ze w dobry sposob zrobi ci dokladnie to co chcesz (zrobi niepowtazajaca sie teksture), ale przy niektorych teksturach sie zawiesza.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto