Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam pytanie w jaki sposób mogę ukryć krawędzie łączenia powtarzających się map bitowych azeby dany obiekt wyglądał naprawde realistycznie dzieki z góry Kongo

może ktoś ma jakiś skan opisu jak to zrobić

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

znaczy, ze w dobry sposob zrobi ci dokladnie to co chcesz (zrobi niepowtazajaca sie teksture), ale przy niektorych teksturach sie zawiesza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności