kongo Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 Witam mam pytanie w jaki sposób mogę ukryć krawędzie łączenia powtarzających się map bitowych azeby dany obiekt wyglądał naprawde realistycznie dzieki z góry Kongo może ktoś ma jakiś skan opisu jak to zrobić
illy Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 kongo: zrob wieksza mape textury i a nie rob tilingu VGT: widze ze sie uwziales ;p
Ania Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 jest też fajny, acz nieco niestabilny plugin do gimpa: http://www.manucornet.net/Informatique/Texturize.php
Ania Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 edit: był błąd, niechcący dwa razy odpowiedziałam.
siwy Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 wlasnie, znacie jakies programy do mieszania tekstur? slyszalem cos o texturemixer.
illy Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 ja tam bym uzyl photoshop, ulozyl kilka layerow textur i gumkowal kolejne
kongo Napisano 6 Grudzień 2005 Autor Napisano 6 Grudzień 2005 heya fajnie ze sie temat rozwiną faktycznie --adobe (będe musiał się pobawić) a co do tego programu http://www.manucornet.net/Informatique/Texturize.php jest też fajny, acz nieco niestabilny plugin do gimpa: to znaczy ?
Ania Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 znaczy, ze w dobry sposob zrobi ci dokladnie to co chcesz (zrobi niepowtazajaca sie teksture), ale przy niektorych teksturach sie zawiesza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się