El Wieczor Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 No nie wiem, nie wychodzi mi! Plan jest taki, żeby zrobić rakietę albo meteor, który sobie leci i zostawia za sobą kupę dymu. Problem mam z ustawieniem particles. Robię sobie SuperSpray, ustawiam w nim wszytko i wygląda ładnie, ale jak spróbuję go animować, to się wali wszystko. Wygląda to tak, że w klatce 0 jest sobie w jednym miejscu a w klatce 100 przesuwam go w inne po linii prostej. Emisję ustawiam na -100 klatkę i aż do 100. Teraz cząteczki wylatują na początku w stronę przeciwną do ruchu komety (czyli dobrze), a w połowie drogi jakoś za nią podążają, żeby pod koniec ją wyprzedzić, jeszcze przed tym, jak ona się zatrzyma. A gdy już się zatrzyma, to cząsteczki wystrzeliwują spowrotem w dobrą stronę. Znaczy cały czas były w dobrą stronę, tylko wyprzedzają w końcu sam meteor a ja chcę, żeby to wyglądało tak, że meteor leci i wystrzeliwuje je z prędkością bliską 0 i one zostają tam gdzie są. Jak to ustawić??
Master Kiełbaster Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 ich speed musi być większy od prędkości komety, i animuj kometę od klatki -100.
El Wieczor Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Napisano 10 Grudzień 2005 Speed też ustawiałem dużo większy i nie działa. Poza tym dlaczego mam animować od -100? A jeśli będę chciał zrobić start rakiety z Ziemi? No wtedy to może grawitacja pomóc, ale i tak jeśli bym chciał, żeby objekt nic nie robił a od pewnego miejsca dopiero zaczął wytwarzać cząstki.
El Wieczor Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Napisano 10 Grudzień 2005 No, poradziłem sobie. Poustawiałem sobie ścieżki ruchu komety w Track View. Ona zwalniała przy końcu i dlatego się pierdzieliło, niezależnie od prędkości cząstek. Teraz ona staje w miejscu i jest dobrze. Wszystkie cząsteczki, co wyleciały zanim stanęła przy dobrze ustawionej prędkości zostają tam gdzie trzeba, już nie podążają za kometą :D
El Wieczor Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Napisano 10 Grudzień 2005 No dobra, jednak nie działa... znaczy działa, ale tylko z SuperSpray i po linii prostej! Próbowałem do mokety dać Parray (tak by chyba wypadało), bo przecież, spaliny nie lecą jej z d... tylko z całego obiektu. Teraz zrobiłem próbę z rakietą i... no sami zobaczcie. Żadnych grawitacji czy wiatrów nie ma, tylko rakieta i ścieżka, cząsteczki z dużym speedem. JAK TO ZROBIĆ, ŻEBY ONE ZOSTAŁY NA TEJ ŚCIEŻCE!!?? http://republika.pl/crazygizmopro/rocket.avi
El Wieczor Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Napisano 10 Grudzień 2005 Object Motion Inheritance!!! :)))))))))))))))))))) Czuję się, jakbym gadał do siebie ;)
Baldack Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 kurde to chyba nie tak powiino wygladac... ale jak widze to wiesz:|... no nic zapytaj na shoucie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się