Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

No nie wiem, nie wychodzi mi!

 

Plan jest taki, żeby zrobić rakietę albo meteor, który sobie leci i zostawia za sobą kupę dymu. Problem mam z ustawieniem particles.

 

Robię sobie SuperSpray, ustawiam w nim wszytko i wygląda ładnie, ale jak spróbuję go animować, to się wali wszystko.

 

Wygląda to tak, że w klatce 0 jest sobie w jednym miejscu a w klatce 100 przesuwam go w inne po linii prostej. Emisję ustawiam na -100 klatkę i aż do 100. Teraz cząteczki wylatują na początku w stronę przeciwną do ruchu komety (czyli dobrze), a w połowie drogi jakoś za nią podążają, żeby pod koniec ją wyprzedzić, jeszcze przed tym, jak ona się zatrzyma. A gdy już się zatrzyma, to cząsteczki wystrzeliwują spowrotem w dobrą stronę. Znaczy cały czas były w dobrą stronę, tylko wyprzedzają w końcu sam meteor a ja chcę, żeby to wyglądało tak, że meteor leci i wystrzeliwuje je z prędkością bliską 0 i one zostają tam gdzie są. Jak to ustawić??

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Speed też ustawiałem dużo większy i nie działa. Poza tym dlaczego mam animować od -100? A jeśli będę chciał zrobić start rakiety z Ziemi? No wtedy to może grawitacja pomóc, ale i tak jeśli bym chciał, żeby objekt nic nie robił a od pewnego miejsca dopiero zaczął wytwarzać cząstki.

Napisano
  • Autor

No, poradziłem sobie. Poustawiałem sobie ścieżki ruchu komety w Track View. Ona zwalniała przy końcu i dlatego się pierdzieliło, niezależnie od prędkości cząstek. Teraz ona staje w miejscu i jest dobrze. Wszystkie cząsteczki, co wyleciały zanim stanęła przy dobrze ustawionej prędkości zostają tam gdzie trzeba, już nie podążają za kometą :D

Napisano
  • Autor

No dobra, jednak nie działa... znaczy działa, ale tylko z SuperSpray i po linii prostej! Próbowałem do mokety dać Parray (tak by chyba wypadało), bo przecież, spaliny nie lecą jej z d... tylko z całego obiektu. Teraz zrobiłem próbę z rakietą i... no sami zobaczcie. Żadnych grawitacji czy wiatrów nie ma, tylko rakieta i ścieżka, cząsteczki z dużym speedem.

 

JAK TO ZROBIĆ, ŻEBY ONE ZOSTAŁY NA TEJ ŚCIEŻCE!!??

 

http://republika.pl/crazygizmopro/rocket.avi

Napisano

kurde to chyba nie tak powiino wygladac...

ale jak widze to wiesz:|...

no nic zapytaj na shoucie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.