Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem nowy, jeśli chodzi o maxa bawię się nim od jakichś 2 miesięcy wiec nie jest to za wiele i jeszcze troszkę minie zanim zacznie mi coś wychodzić, ale nie w tym rzecz poniżej załączyłem fotkę ze scenki, którą staram się stworzyć jak widzicie jakość textur nie jest najlepsza próbowałem zmienić ustawienia maxa w customize/preferences/viewports/configure driver, ale to nic nie dało nie wiem może jest gdzieś w maxie funkcja, która reguluje glebie ostrości, jeśli tak to gdzie a może to same tektury kwestia ich nałożenia na obiekty sam już nie wiem, jeśli macie jakieś pomysły proszę pomocy

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 759
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie bardzo rozumiem o co chodzi

 

textury na renderze ktory przedstawiles wygladają ok , jesli nie jestes zadowolony to nie wina maxa a rozmiaru textur , jesli są w malej rozdzielczosci to zapewne sie rozciągneły na obiekcie , i tu nic nie pomoze , chyba ze zdobędziesz texture troche wiekszą

 

ustawienia configure driver nie skutkują dla renderu , jedynie dla widoków w viewporcie

Napisano
  • Autor

Można gdzieś ustawić glębie ostrości w maxie dla textur podczas renderingu dlaczego pytam po oddaleniu sceny textury się rozmywają i stają mao wyrażne

Napisano

pokaz render po tym oddaleniu prezentujący problem , byc moze jest to wina antialiasingu

 

a głębia ostrosci nie ma tu nic do gadania , DOF (Deep on field) jest efektem i nie ma niz wspolnego z texturami

 

jakiego rendera uzywasz ?

Napisano
  • Autor

Render standardowy myślalem na vray-em ale nie jestem w nim najleprzy slyszalem ze jest dobry do robienia map typu displacement moze kiedys jezeli chodzi o scenke to wydaje mi sie ze jest cos nie tak ze sciana z otworem okiennym i posadzka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności