Napisano 10 Grudzień 200519 l Jestem nowy, jeśli chodzi o maxa bawię się nim od jakichś 2 miesięcy wiec nie jest to za wiele i jeszcze troszkę minie zanim zacznie mi coś wychodzić, ale nie w tym rzecz poniżej załączyłem fotkę ze scenki, którą staram się stworzyć jak widzicie jakość textur nie jest najlepsza próbowałem zmienić ustawienia maxa w customize/preferences/viewports/configure driver, ale to nic nie dało nie wiem może jest gdzieś w maxie funkcja, która reguluje glebie ostrości, jeśli tak to gdzie a może to same tektury kwestia ich nałożenia na obiekty sam już nie wiem, jeśli macie jakieś pomysły proszę pomocy
Napisano 10 Grudzień 200519 l nie bardzo rozumiem o co chodzi textury na renderze ktory przedstawiles wygladają ok , jesli nie jestes zadowolony to nie wina maxa a rozmiaru textur , jesli są w malej rozdzielczosci to zapewne sie rozciągneły na obiekcie , i tu nic nie pomoze , chyba ze zdobędziesz texture troche wiekszą ustawienia configure driver nie skutkują dla renderu , jedynie dla widoków w viewporcie
Napisano 10 Grudzień 200519 l Autor Można gdzieś ustawić glębie ostrości w maxie dla textur podczas renderingu dlaczego pytam po oddaleniu sceny textury się rozmywają i stają mao wyrażne
Napisano 10 Grudzień 200519 l pokaz render po tym oddaleniu prezentujący problem , byc moze jest to wina antialiasingu a głębia ostrosci nie ma tu nic do gadania , DOF (Deep on field) jest efektem i nie ma niz wspolnego z texturami jakiego rendera uzywasz ?
Napisano 10 Grudzień 200519 l Autor Render standardowy myślalem na vray-em ale nie jestem w nim najleprzy slyszalem ze jest dobry do robienia map typu displacement moze kiedys jezeli chodzi o scenke to wydaje mi sie ze jest cos nie tak ze sciana z otworem okiennym i posadzka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto