streaker Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 Chciałem zrobić sobie krótką animacje (przejazd kamery) mojej vizki, po wielu nieudanych próbach przyśpieszenia renderingu (np. przeliczanie całego Light Cache'u i innych z helpa) postanowiłem policzyć to na tzw Brute Force'a i kolejne zaskoczenie, o co chodzi obrazują poniższe rendery (jeżeli nie widzicie, to proponuje puścić je sobie szybko po kolei), daje zaraz ustawienia rendera, aha i wszystkie materiały oczywiście vrayowe. Ktoś wie o co chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 nie widać obrazków, za******y ten hosting ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 ludzie pokochajcie imageshack bo warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2005 Sorry, mój błąd, zapomniłem, że do za.pl nie wolno hotlinkować, a przy okazji, ktoś wie o co chodzi, jeśli gdy chce coś wysłać na imageshacka i dam upload to zawsze pokazuje mi się "Nie można otworzyć strony" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 hmm masz zle kilka rzeczy 1. ustaw sobie irradiance mape Max i min na (-3 , -5) clr , nrm , dist thresh na (|0,2|0,1|0,2|) i włącz randomize samples zmniejsz calc pass interpolation do 10-8 (nie ma sensu dla tak malych ustawien) hsph 70 interp. 50 i do liczenia irradiance mapy uzywaj multiframe incremental co do lightmapy do uzywaj Scale : World (i tu ustaw odpowiednią wielkosc sampla) a nie scene bo to animacja a nie sitll prefilter to lepiej juz wylączyc niz zostawic na takim poziomie 2. sla animacji nie uzywaj interpolation dla gloossy w materiałach ps. ustaw sobie w global switches calculate GI only zeby najpierw ci przeliczylo GI a pozneij renderowalo z pliku oczywiscie uzywasz fly-trough w lightmapie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 12 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2005 Zrobiłem dokładnie tak jak pisałeś i wyszło coś takiego jak w poniższym załączniku, plusem jest to, że wyrenderowałem 3 klatki i wszystkie są w porządku. Wydaje mi się, że to przez niskie ustawienia irradiance mapy, ale to musze dopiero sprawdzic. Na czasie renderów mi specjalnie nie zależy, bo robie to tylko dla siebie i renderowanie puszczam rano, gdzy idę do szkoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 12 Grudzień 2005 Share Napisano 12 Grudzień 2005 a co niby jest nie tak na tym renderze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2005 Tak wygląda identyczna scena, tylko renderowana w irr mapie presetem medium (lub high, nie pamietam dobrze) + Light Cache 1000 sampli - scene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 13 Grudzień 2005 Share Napisano 13 Grudzień 2005 streaker link nie działa - dawaj to na imageshack.us :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2005 Jeżeli linka skopiujesz do nowego okna to pójdzie, tak już jest z za.pl (zakaz hotlinkowania). Imageshacka nie używam, bo zawsze wywala mi błąd (nie można otworzyć strony) jak dam upload Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 19 Grudzień 2005 Share Napisano 19 Grudzień 2005 serwusik, Marcin (lub ktos inny) , czy mozesz mi powiedzec na czym polega multiframe inceremental ? Liczenie irradiance map dla animacji (przelotow kamery) robilem do tej pory sposobem z Exterior -Gnomona. Przypominam: zapis irradiance map z kilku klatek i zmergowanie vmpwiewerem , a nastepnie załadowanie tej wynikowej mapy. Ten incremental to rozumiem ze dopisuje mape z kazdej klatki do poprzednich ?? czyli tak bardziej uproszczona metoda tej, którą podałem ?? Świetnie by było gdyby irradiance map mozna zapisac do sekwenci- na zasadzie irr.001, irr 002 a potem wciagactą sekswence przy renerowaniu animacji. Wydaje sie to takie proste, ale nie ma lekko :( pozdrawiam bardzo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 19 Grudzień 2005 Share Napisano 19 Grudzień 2005 kanu - tak to miniej wiecej dziala mozesz tez zrobic to uzywając sposobu z Gnomon vray interiors tam jest pokazane jak gosc liczy GI dla wnetrza dając 5 klatkową animacje z kamerą w roznych miejscach i jedną ciekawostką i ciekawym rozwiązaniem jest włączenie Fish eye dla kamery w ustawieniach kamery z 360 stopniowym polem widzenia ale tez wtedy trzeba renderowac do image ascpect 2,0 czyli np. 2000x1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 21 Grudzień 2005 Share Napisano 21 Grudzień 2005 dzieki za odpowiedz Marcin :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się