HaoSoft Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 Cześć wszystkim, napisałem, bo od dwóch dni szukam na ten temat i nic nie znalazłem :| a więc, chciałem się spytać o porade bardziej doświadczonych animatorów. Ok, a więc mam postać i na niej koszulkę. Na postaci dałem RB collection, a na koszulce Cloth collection. Wszystko jest pięknie, dopóki postaci nie wprawię w ruch, chciałem się spytać co moge zrobić, żeby koszulka przylegała postaci nawet podczas jej ruchu, a nie tylko statycznie, kiedy ona na nim opada. Kiedy następuje ruch postaci, koszula zostaje w miejscu i chodzi o to, żeby koszula proporcjonalnie się poruszała do postaci. Linkowałem i nie pomaga, kombinowałem w opcjacjh i tak samo, tak więc jeśli moge prosić o help, jakieś info na ten temat, będe dźwięczny. PS. Nie chce zakładać kolejnego tematu, to spytam sie tutaj.., wie ktoś może skąd pobrać helpa do 3ds 7 ?
polka dot Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 możliwe że masz za duży collision tolerance przez co reactor olewa intersekcję obiektów.
HaoSoft Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 Dzieki kome, ale nie pomoglo. Zwiekszalem i zmniejszalem i nic. Przenika dalej. Mógłbym iść na prościzne i np. przy pochylaniu obrócić koszule względem ciała, ale chodzi mi o zachowanie właściwości fiz., a więc przy pochylaniu koszula powinna opadać na plecy a przód koszuli zwisać do ziemii. Logicznie rzecz biorąc pod wpływem oporu powinno od razu pójść po wprowadzeniu postaci w ruch, ale z jakiegoś powodu mi prtzenika postać przez koszule, a ona sobie wisi na "niewidzialnej" postaci.. Nie pomaga linkowanie, grupowanie, a helpa nie mam. Nie wiem co może być, ale dzięki za zainteresowanie. 3mka
VGT Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 W property editor dla tego elementu, który animujesz samodzielnie, czyli w tym przypadku ciała - zaznaczyć opcję unyielding
HaoSoft Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 Koszula ma 1 kg, zeby opadla, a postac ma zero, zeby nie spadala w dol. Gdybym nadal mase postaci, to musze postawic plain'a, a wtedy postac sie wywala. Jak nadam concave mesh postaci obraca mi sie 180 stopni, jak odwracam, to przy animowaniu tak samo. Tak czy inaczej, postac mam juz na concave mesh i to nic nie zmienia.., dzieki za pomoc kome. Porozgladam sie w opcjach moze wystarczy odhaczyc cos ciuchu tylko, albo w postaci bez kombinowania z fizyka. Tymczasem Dzieki VGT zaraz sprawdze, nie widzialem Twojego posta. VGT EDIT - nie spamować posty jeden pod drugim - korzystać z edycji :) posty połączone. Dzięki wielkie za pomoc i sorki za zamieszanie. O to chodziło własnie. Dzia i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się