Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zawsze mam problem z oświetlaniem sceny... Musze ladnie zrobic sale naukowa i chcialem zrobic lampy jazeniowe ( czy jakos tak to sie nazywa :) ). Jest 6 lamp, kazda ma 2 swiatla FLinear. Zmieniam parametr multiplier ale jak by wogole nie wplywal na natezenie swiatla :(

Jak mam ustawiac takie swiatla? (photometric)

Moze radzicie jednak uzyc normalnych swiatel?

Renderuje mentalem...

Moze ktos ma chwilke i zerknoł by na moja scene?

 

Ta scena puzniej bedzie zanimowana... tzn. tylko kamera. Powoli zaczynam juz myslec nad tym jak zrobic charakterystyczne mruganie swiatel jazeniowych przy wlaczaniu? Macie jakis pomysl?

 

pozatym czemu te swiatla nie dzialaja bez ustawienia w zakladce shaders jakiegos shadera? (light shader)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli renderujesz mentalem (w maxie) to najlepiej użyj świateł mrAreaSpot

Kształt światła: rectangle, podobnie kształt Arealight, decay na inverse square. Ustaw arealight tak jak masz lampę a stożek światła taki jaki chcesz mieć "zasięg" światła. Powinno pomóc.

 

Mruganie najlepiej zrobić animując multipler lub "włącznik" ;) światła

 

Pozdrawiam

Napisano

czy mial by ktos chwile zeby zerknac na moja scene?? Uwazam,ze juz skonczylem :P Wiec czas na render... ale nie chcial bym zeby ten czas poszedl na marne :/ Chodzi mi zebyscie zobaczyli czy zrobilem jakies glupie bledy...

Jezeli ktos zdecyduje sie pomoc to prosze o podanie maila

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności