Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hejka. mam taki mały problem. zrobiłęm sobie prosta scenke w maxwell'u (wnetrze 3x3m) na scianach jest prawie biały materiał diffiuse. w pomieszczeniu jest kilka czerwonych obiektów (plastk) renderuje sie wszystko ok, tylko ze strasznie mocno działa ten czerwony na ten biały (Indirect Il) czy da sie, a jak tak to którym parametrem , zredukowac owe zjawisko??

dzieki za odp

PoZdRo

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tak, mam bete, wielkie dzieki, zrobie tak jak piszecie i zobacze jak to wpłynie na scenke. Aha, jako swiatła uzywam skydome + emiter ze swiatłem CUSTOM ( biały kolor )

 

własnie leci se renderek i po pierwszych samplach moge stwierdzic ze chyba pomogło :)

jeszcze raz dzięki:)

Napisano

dyonizoss

 

Dzisiaj, 04:45

 

o tej tez ??(04:48 na zegarze )

 

czemu kłamiesz ;)

 

a co do problemu - skalowałes scene ? bardzo duzo zalezy od ustawien tego czerwonego shaderu.

Napisano

hmmm. rzucik robiłem w CAD'zie, exportowałem do maxa, w maxie miałem ustawione na jednostkę metry, wiec było ok, (3x3 metry) maxwella system ustawiłem na 1,0 (domyslnie jest chyba 0,01 lub 0,1 ) a co do tego czerwonego shadera to jest to materiał plastic z texturką czerwonego drewna ( mój dizajn :) ustawienia w sumie standardowe, u Rough i v Rough na 0,2 no i ta sama teksturka w bumpie na jakies 35....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności