Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hejka. mam taki mały problem. zrobiłęm sobie prosta scenke w maxwell'u (wnetrze 3x3m) na scianach jest prawie biały materiał diffiuse. w pomieszczeniu jest kilka czerwonych obiektów (plastk) renderuje sie wszystko ok, tylko ze strasznie mocno działa ten czerwony na ten biały (Indirect Il) czy da sie, a jak tak to którym parametrem , zredukowac owe zjawisko??

dzieki za odp

PoZdRo

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A beta czy RC? :D

 

No w maxwellu to chyba raczej nie zmienisz ustawień GI. Może coś z shaderami albo skalą.

Napisano

biały kolor przy takich zabawkach jak maxwell czy lightcahe to nie najlepszy pomysł. spróbuj dać diffuse 200.

Napisano

jesli to jest w becie to nigdy nie ustwiaj na max bialy tak jak kome pisal w granicach 200-220

Napisano
  • Autor

tak, mam bete, wielkie dzieki, zrobie tak jak piszecie i zobacze jak to wpłynie na scenke. Aha, jako swiatła uzywam skydome + emiter ze swiatłem CUSTOM ( biały kolor )

 

własnie leci se renderek i po pierwszych samplach moge stwierdzic ze chyba pomogło :)

jeszcze raz dzięki:)

Napisano

dyonizoss

 

Dzisiaj, 04:45

 

o tej tez ??(04:48 na zegarze )

 

czemu kłamiesz ;)

 

a co do problemu - skalowałes scene ? bardzo duzo zalezy od ustawien tego czerwonego shaderu.

Napisano
  • Autor

hmmm. rzucik robiłem w CAD'zie, exportowałem do maxa, w maxie miałem ustawione na jednostkę metry, wiec było ok, (3x3 metry) maxwella system ustawiłem na 1,0 (domyslnie jest chyba 0,01 lub 0,1 ) a co do tego czerwonego shadera to jest to materiał plastic z texturką czerwonego drewna ( mój dizajn :) ustawienia w sumie standardowe, u Rough i v Rough na 0,2 no i ta sama teksturka w bumpie na jakies 35....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności