Napisano 14 Grudzień 200519 l hejka. mam taki mały problem. zrobiłęm sobie prosta scenke w maxwell'u (wnetrze 3x3m) na scianach jest prawie biały materiał diffiuse. w pomieszczeniu jest kilka czerwonych obiektów (plastk) renderuje sie wszystko ok, tylko ze strasznie mocno działa ten czerwony na ten biały (Indirect Il) czy da sie, a jak tak to którym parametrem , zredukowac owe zjawisko?? dzieki za odp PoZdRo
Napisano 14 Grudzień 200519 l A beta czy RC? :D No w maxwellu to chyba raczej nie zmienisz ustawień GI. Może coś z shaderami albo skalą.
Napisano 14 Grudzień 200519 l biały kolor przy takich zabawkach jak maxwell czy lightcahe to nie najlepszy pomysł. spróbuj dać diffuse 200.
Napisano 14 Grudzień 200519 l jesli to jest w becie to nigdy nie ustwiaj na max bialy tak jak kome pisal w granicach 200-220
Napisano 14 Grudzień 200519 l Autor tak, mam bete, wielkie dzieki, zrobie tak jak piszecie i zobacze jak to wpłynie na scenke. Aha, jako swiatła uzywam skydome + emiter ze swiatłem CUSTOM ( biały kolor ) własnie leci se renderek i po pierwszych samplach moge stwierdzic ze chyba pomogło :) jeszcze raz dzięki:)
Napisano 15 Grudzień 200519 l dyonizoss Dzisiaj, 04:45 o tej tez ??(04:48 na zegarze ) czemu kłamiesz ;) a co do problemu - skalowałes scene ? bardzo duzo zalezy od ustawien tego czerwonego shaderu.
Napisano 15 Grudzień 200519 l Autor hmmm. rzucik robiłem w CAD'zie, exportowałem do maxa, w maxie miałem ustawione na jednostkę metry, wiec było ok, (3x3 metry) maxwella system ustawiłem na 1,0 (domyslnie jest chyba 0,01 lub 0,1 ) a co do tego czerwonego shadera to jest to materiał plastic z texturką czerwonego drewna ( mój dizajn :) ustawienia w sumie standardowe, u Rough i v Rough na 0,2 no i ta sama teksturka w bumpie na jakies 35....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto