dyonizoss Napisano 14 Grudzień 2005 Share Napisano 14 Grudzień 2005 hejka. mam taki mały problem. zrobiłęm sobie prosta scenke w maxwell'u (wnetrze 3x3m) na scianach jest prawie biały materiał diffiuse. w pomieszczeniu jest kilka czerwonych obiektów (plastk) renderuje sie wszystko ok, tylko ze strasznie mocno działa ten czerwony na ten biały (Indirect Il) czy da sie, a jak tak to którym parametrem , zredukowac owe zjawisko?? dzieki za odp PoZdRo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 14 Grudzień 2005 Share Napisano 14 Grudzień 2005 pokaz screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 14 Grudzień 2005 Share Napisano 14 Grudzień 2005 A beta czy RC? :D No w maxwellu to chyba raczej nie zmienisz ustawień GI. Może coś z shaderami albo skalą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 14 Grudzień 2005 Share Napisano 14 Grudzień 2005 biały kolor przy takich zabawkach jak maxwell czy lightcahe to nie najlepszy pomysł. spróbuj dać diffuse 200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 14 Grudzień 2005 Share Napisano 14 Grudzień 2005 jesli to jest w becie to nigdy nie ustwiaj na max bialy tak jak kome pisal w granicach 200-220 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 14 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2005 tak, mam bete, wielkie dzieki, zrobie tak jak piszecie i zobacze jak to wpłynie na scenke. Aha, jako swiatła uzywam skydome + emiter ze swiatłem CUSTOM ( biały kolor ) własnie leci se renderek i po pierwszych samplach moge stwierdzic ze chyba pomogło :) jeszcze raz dzięki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 14 Grudzień 2005 Share Napisano 14 Grudzień 2005 jak masz problem to wal:) o kazdej porze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 15 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2005 o tej tez ??(04:48 na zegarze ) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 15 Grudzień 2005 Share Napisano 15 Grudzień 2005 może zmniejsz nasysenie czerwonego jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 15 Grudzień 2005 Share Napisano 15 Grudzień 2005 dyonizoss Dzisiaj, 04:45 o tej tez ??(04:48 na zegarze ) czemu kłamiesz ;) a co do problemu - skalowałes scene ? bardzo duzo zalezy od ustawien tego czerwonego shaderu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 15 Grudzień 2005 Share Napisano 15 Grudzień 2005 lol dyonizoss ;) nie mozesz spac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 15 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2005 hmmm. rzucik robiłem w CAD'zie, exportowałem do maxa, w maxie miałem ustawione na jednostkę metry, wiec było ok, (3x3 metry) maxwella system ustawiłem na 1,0 (domyslnie jest chyba 0,01 lub 0,1 ) a co do tego czerwonego shadera to jest to materiał plastic z texturką czerwonego drewna ( mój dizajn :) ustawienia w sumie standardowe, u Rough i v Rough na 0,2 no i ta sama teksturka w bumpie na jakies 35.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się