sloneczny_karuch Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 jak zrobic efekt falujacego cieplego powietrza albo cos takiego jak w ChubChubach gdy ten statek przelatuje i zostawia za soba taka rozchodzaca sie fale
AGmakonts Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 było na forum już kiedyś, rozwiązali to chyba particlami z materiałem szkła czy jakoś tak, pokombinuj
illy Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 dokladnie, albo particle albo jakis mesh animowany i material, szkla , wody czy czegos takiego
piotrek Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Nie oglądałem tego filmu, ale można chyba takie coś na etapie kompozycji zrobić.
sloneczny_karuch Napisano 17 Grudzień 2005 Autor Napisano 17 Grudzień 2005 zrobilem plane dodalem troche noisa i nalozylem na refraction raytracera. powiedzmy ze zalamuje wszystko zadowalajaco ale jest problem ze nie przepuszcza on motion tzn. za planem jest gwiazda ktorej dodalem glow'a i do rozwalajacych sie czastek motion. Przez plan nie sa one renderowane, widac zwyczajne czastki bez effectow. jak to zreperowac???
illy Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 glow jesli zrobiony w video post, nie bedzie widoczny, poniewaz jest nadawany juz na gotowy rendering
sloneczny_karuch Napisano 17 Grudzień 2005 Autor Napisano 17 Grudzień 2005 domyslam sie w takim razie ze particle bedzie dzialac tak samo. To jak zrobic zeby czastki sie swiecily ??? i co z motion ?
streaker Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 -wyrenderować statek i tło osobno i w postprodukcji dodać glowa -zmienić render
Tymek Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Ja od siebie tylko dodam, że można to zrobić pluginem od Digimation "Fractal Flow" Fractal Flow allows you to warp any image, video, or 3d scene to create water ripple effects, heat distortions, and much more. Ale to płatne, więc chyba odpada :)
bjk Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 Nie wiem czy wszystko dobrze zrozumialem ale warto sprawdzic kilka zeczy. Po I sprawdzic object ID w object propertier (prawy przycick na obiekcie). Po II w video post dodajemy add scene event i tu widok badz kamere z ktorej bedziemy renderowac scene. Po III dodajemy lens effect glow. Po IV nalezy sprawdzic w ustawieniach glowa czy mamy object ID taki sam jak w przypadku obiektu do ktorego chcemy dac glowa. Jesli tak to ustawiamy reszte parametrow zgodnie z oczekiwaniami. Po V robimy preview z zaznaczeniem VP Queue. Jesli wszystko gra czas na render. Ustawiamy wszystkie parametry w naszym renderze i przechodzimy do video post. Tu klikamy na Execute Sequence. Ustawiamy rozdzialke i zaznaczamy keep progressdialog i renderujemy. Nie wiem na ile vp wspolpracuje z innymi renderami. Ja uzywam Final rendera i nie mam problemow.
Rekomendowane odpowiedzi