kongo Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Mam problem ,w jaki sposob najlepiej zamapować odbicie elemętów na płaszczyznie dzieki z góry--- kongo---
polka dot Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 możesz bliżej to opisać? nie tylko ja chyba nie rozumiem.
kongo Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 na przykadzie :chcem aby na stole było odbicie stojącego dzbanka
piotrek Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Najlepiej, gdybyś podał jeszcze renderer. Jeśli masz maxa i używasz skanline'a to możesz np. dać materiał raytrace i ustwiśodpowiedni kolor w slocie reflection.
polka dot Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 tak jak mówi mintrill. otwierasz material editora (M), do jednego ze slotów ładujesz materiał Raytrace, w reflect wrzucasz jakiś kolor albo mapę i przypisujesz ten materiał obiektowi. polecam F1 > materials.
piotrek Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 A ja to to polecam jak najwięcej F1 - możesz nawet całe przeczytać - przyda się w przyszłości. :]
kongo Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 wiem ze metodą -flat mirror- da się uzyskać efekt odbocia ale jakos mi nie wychodzi
piotrek Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 użyj raytrace flat mirror chyba tylko na plane'a działa
kongo Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 faktycznie masz rację tylko na plane ale własnie o to mi chodziło dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się