Napisano 18 Grudzień 200519 l Mam problem ,w jaki sposob najlepiej zamapować odbicie elemętów na płaszczyznie dzieki z góry--- kongo---
Napisano 18 Grudzień 200519 l Najlepiej, gdybyś podał jeszcze renderer. Jeśli masz maxa i używasz skanline'a to możesz np. dać materiał raytrace i ustwiśodpowiedni kolor w slocie reflection.
Napisano 18 Grudzień 200519 l tak jak mówi mintrill. otwierasz material editora (M), do jednego ze slotów ładujesz materiał Raytrace, w reflect wrzucasz jakiś kolor albo mapę i przypisujesz ten materiał obiektowi. polecam F1 > materials.
Napisano 18 Grudzień 200519 l A ja to to polecam jak najwięcej F1 - możesz nawet całe przeczytać - przyda się w przyszłości. :]
Napisano 18 Grudzień 200519 l Autor wiem ze metodą -flat mirror- da się uzyskać efekt odbocia ale jakos mi nie wychodzi
Napisano 18 Grudzień 200519 l Autor faktycznie masz rację tylko na plane ale własnie o to mi chodziło dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto