Napisano 21 Grudzień 200519 l Mam pytanie: Jak zrobić tak by rozmazały się połączenia między texturami w "multi-sub object"? Zwykle są ostro widoczne połączenia nie kiedy to dobrze ale częściej źle.
Napisano 21 Grudzień 200519 l Autor Dołączyłem plik czerwone linie to miejsca połączeń chciał bym je jakoś rozmazać tak by ich niebyło widać(niebyły tak ostre).
Napisano 21 Grudzień 200519 l wrzuć texturę do Photoshopa i rozmyj krawędzie - wygeneruj mapę opacity i nałóż na swoją teksturę.
Napisano 21 Grudzień 200519 l Panie tweety, coś chyba kręcisz :) Mi się wydaję że kolega chce mieć płynne przejścia między poszczególnymi texturami, opacity tu nie poradzi. Ale trop jest dobry takie przejści można namalować w PS a potem dopiero nałożyć na obiekt. Mógłbyś równierz użyć materiału blend z maskę szachownicy z rozmytymi krawędziami.
Napisano 21 Grudzień 200519 l [+] mea culpa! nie doczytałem tylko od razu walnąłem mowę na tema materiału "COMPOSITE". najmocniej przepraszam za wprowadzenie w błąd. :/
Napisano 21 Grudzień 200519 l omg :> multisub material nadaje rozne materialy roznym poligonom ktore mają rozne # ID np. w obiekcie gdzie jedna scianka ma ID 2 a reszta ID 1 to z materialu multisub zostanie przypisany material nr. 2 dla tej scianki z ID 2 a material nr. 1 dla polygonow z ID 1 tu nie mozna zrobic przejsc , multisub nie ma czegos takiego jak maska jedynie mozesz to zrobic za pomocą materialu blend i kanalu dla maski poczytaj o tym materiale w helpie maxa
Napisano 21 Grudzień 200519 l Autor No to widze że musze użyć height mapy i blend materiałów by uzyskać fajny teren pod gre(render to texture chyba niezbędny)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto