Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie:

Jak zrobić tak by rozmazały się połączenia między texturami w "multi-sub object"?

Zwykle są ostro widoczne połączenia nie kiedy to dobrze ale częściej źle.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dołączyłem plik czerwone linie to miejsca połączeń chciał bym je jakoś rozmazać tak by ich niebyło widać(niebyły tak ostre).

Napisano

wrzuć texturę do Photoshopa i rozmyj krawędzie - wygeneruj mapę opacity i nałóż na swoją teksturę.

Napisano

Panie tweety, coś chyba kręcisz :) Mi się wydaję że kolega chce mieć płynne przejścia między poszczególnymi texturami, opacity tu nie poradzi. Ale trop jest dobry takie przejści można namalować w PS a potem dopiero nałożyć na obiekt. Mógłbyś równierz użyć materiału blend z maskę szachownicy z rozmytymi krawędziami.

Napisano

[+]

mea culpa! nie doczytałem tylko od razu walnąłem mowę na tema materiału "COMPOSITE".

najmocniej przepraszam za wprowadzenie w błąd. :/

Napisano

omg :>

 

multisub material nadaje rozne materialy roznym poligonom ktore mają rozne # ID

 

np. w obiekcie gdzie jedna scianka ma ID 2 a reszta ID 1 to z materialu multisub zostanie przypisany material nr. 2 dla tej scianki z ID 2 a material nr. 1 dla polygonow z ID 1

 

tu nie mozna zrobic przejsc , multisub nie ma czegos takiego jak maska

jedynie mozesz to zrobic za pomocą materialu blend i kanalu dla maski

 

poczytaj o tym materiale w helpie maxa

Napisano
  • Autor

No to widze że musze użyć height mapy i blend materiałów by uzyskać fajny teren pod gre(render to texture chyba niezbędny)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.